Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 En sjelden gang er det nødvendig å våkne ett spedbarn som sover. Hva som er den beste måten å gjøre dette på er jeg usiker på,men her er noen tips: 1.Legg barnet i sengen sin (funker best etter kl 22) 2.Lag mat til mor, og sett deg for å spise 3.Gå i dusjen 4:Legg deg på sofaen for å ta en etterlengtet lur. Alle disse er bankers her hos oss. Hva er deres beste tips?
petite fleur Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Ha ha ha, jepp, gode tips det der :-) Jeg har også god erfaring med å vekke spedbarn ved å begynne å se på "Frustrerte fruer" eller "Top Model", funker også fint med andre programmer jeg liker. Dvd-spiller med opptaker er gull..... :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 hehe,ja det har du helt rett i:) en ting til å for å få barnet til å sovne ,er å gjøre seg klar for trilletur for å få h*n til å få seg en ordentlig "nap" å ikke bare en 1 minutters! Ta på maskara,en olabukse som du egentlig syntes er stress å ha på siden du akkurat thar født,stelle håret litt mer enn å sette i strikk,ta av inneklær og på med ulltøy på baby å rett før du skla legge i vogna etter at du har svettet deg ihjel sovner de så søtt,så søtt Funker hvær gang her i huset
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Skrive dette på facebookstatusen din; Endelig sovnet gullet, og jeg kan kose meg i sofaen med fjernkontrollen Etter dette tar det omtrent 30 sekunder før gullet har våkna.
Hufsla Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 å gå på do husker jeg funka godt her i huset. Eller å sette seg ned med avisa...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Egentlig gjøre ALT utenom å sitte helt rolig foran dataen funker her. ..Og selvfølgelig når man skal vekke ungen så nekter den å våkne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå