Holly❄️ Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Herregud så mye rart altså... Blir faktisk flau jeg Sæææære folk rundt omkring...
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Var det noe spesielt du reagerte på?
Holly❄️ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2010 Han som vant den jazzprisen... hehe... Og de som synger nå
nickoline og supermann Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Enig - er de dopet eller har de bare oppmerksomhetsbehov. I tilegg skjærer Maria Mena i mine ører....
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 he he, barndomsveninna delte akkurat ut en pris der nå:-)
Holly❄️ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2010 Sønnen min som kom inn under den sangen som akkurat var (de med dialekt), for han måtte på do... og så sa han; Han som synger har sikkert epilepsi han, mamma! Hahaha, tenkte akkurat det samme (Sønnen min har epilespi, så han har lov å si sånn;) ) hehe...
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Må dere ikke snakke stygt om folk dere ikke kjenner da, regner med det er john olav dere snakker om... har kjent ham hele livet og han er bare snill og grei :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Jeg synes det er kjempekjedelig... :-/ Kjedelig, for det er ingenting annet på TV!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Han kan vel virke skikkelig rar selv om han er snill og grei?
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Maria Mena synger grusomt...og nå Nora Noor... herregud, kan kvelden bli verre liksom???
Mamma med to søte små Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 Hun Ingrid Olava var hun full? Såg nesten ut som hun ikke klarte å stå på bena..?
It's all about me Skrevet 6. mars 2010 #12 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er bare letta over at han Chris Lee, eller hva han heter, ikke vant noe pris i klassen Hip Hop jeg. Herlighet, nå han måtte nomineres der så viser det hvor lite Norge har å ta av. Trodde han laget barneplate første gang jeg hørte han jeg....
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mars 2010 #13 Skrevet 6. mars 2010 Hehe, jo han kan sikkert virke rar men trenger ikke være dopa eller full i oppmerksomhetsbehov av den grunn :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. mars 2010 #14 Skrevet 6. mars 2010 hehe, sant det! Men rar virka han ihvertfall )
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mars 2010 #15 Skrevet 6. mars 2010 Hehe, han er ikke helt sånn til vanlig syns jeg altså... Egentlig veldig rolig og snill fyr :-)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 6. mars 2010 #17 Skrevet 6. mars 2010 Ingrid som er barndomsveninnen min, det er rart å se noen man kjenner så godt på tv he he, ikke vant med det jeg he he
Hufsla Skrevet 6. mars 2010 #18 Skrevet 6. mars 2010 Ingrid Olava måtte da være snydens? Kunne jo ikke stå på beina, var sløv i blikket og fnisete!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 6. mars 2010 #19 Skrevet 6. mars 2010 Er john olav bare snill å grei?? Da holder han seg med heeelt feile folk iallefall!!! Synes veldig lite om casuales folka i bandet hans. Er skikkelig patetisk å drive å sloss på den måten som de gjør. Nå kjenner ikke jeg akkurat han john olav, men de han spiller med, og de andre som de er på victoria pub med!! Men sangen var fin da
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mars 2010 #20 Skrevet 6. mars 2010 Hehe, det er rart ja. Syns det var merkelig å se John Olav når han snakket isted også, for stemmen hans var heeelt lik på tv som i virkeligheten, hehe...
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mars 2010 #21 Skrevet 6. mars 2010 Er kanskje endel i den gjengen som holder på sånn ja, men de kjenner ikke jeg noe særlig, vet bare hvem de er.
petite fleur Skrevet 6. mars 2010 #22 Skrevet 6. mars 2010 Hva med han der lille sneipen med rødt hår og skjegg og cap, da? HAN var rar, han! He he...... :-) Synes i hvert fall han der John Olav med band hadde en fin låt, selv om han var litt vill i øya. Den skrikiknga til Noor kan jeg styre meg for, men det er jo bare snakk om musikksmak.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 6. mars 2010 #23 Skrevet 6. mars 2010 Er ikke noe folk å kjenne for å si det sånn. Har hatt sååå mange diskusjoner med de ang det der å tøffe seg å drive å sloss å sånn, men når man tror man er tøffest i verden så hører man ikke på andre!! Det aller kjipeste er at de ødelegger utrolig for oss andre Brann suportere!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. mars 2010 #24 Skrevet 6. mars 2010 Endelig et nummer etter min smak- fiolingjengen rocka:D
Gjest Sauen og ungene Skrevet 6. mars 2010 #25 Skrevet 6. mars 2010 Den gjengen der ja, vet hvem de er men har aldri vært noe særlig med dem...Er vel litt ekstreme noen av dem ja... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå