Trønderbærta Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Trenger tips til noe jeg kan finne på sammen med ungene i morgen. Har tante ungene på besøk også, så har en gutt (4 år), og 3 jenter (8 år, 10 år, og 12 år) her da.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Her blir det skitur med pølser på termos.
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Det er jo Barnas Skidag i morgen da. Dersom dere er i nærheten av Granåsen. Ellers om jeg hadde vært i form, skulle jeg dratt på tur i marka med akebrett. Tent bål og kost oss.
Trønderbærta Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2010 Vist været blir bra så hadde det vært kjekt å ut en tur ja, blir nok ikke ski, da tanteungene ikke har med ski, og hun største HATER ski (hun jublet for at hun måtte til tannlegen å trekke ei tann, for den dagen var det skidag på skolen..). Har i dag vært i bassenget, og på bowling, så har hatt inneaktiviteter i dag :-). Trenger jo ikke å være så avanserte ting i skal finne på da, bare noe så de største ikke bare blir sittende foran pc og tv hele dagen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Gå tur med termos og sjokolade da? Akebrett? Søplesekker?
Trønderbærta Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2010 Ja, det skal vi gjøre satser jeg på, vært så koselig, har en akebakke rett ved huset, så kanskje naboene blir med sammen med ungene de også ;-), hadde vært koselig, å der kan vi grille å :-). Glemmer jo helt denne bakken, selv om jeg selv var med på å gjøre den i stand :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå