Gå til innhold

Bader dere i basseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som sier til meg at jeg ikke burde det på grunn av infeksjonsfare og slikt. Hva gjør dere?

Hadde lyst å ta med lillegutt og bade da vettu men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synts jeg ikke du skal bry deg om, så lenge du ikke har åpning så er det VELDIG liten sjangse for å få infeksjonsfare, er vel bobblebad de ikke anbefaler de 3 første mnd og selvfølgelig hvis du har åpning...

:)

Bare bad å kos deg:)

Skrevet

Oki.Flottings:=)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg har badet i bassen flere ganger etter at jeg bla gravid, er skikkelig deilig faktisk :)

Reis og nyt det du!

Skrevet

Det er bare tull. Bad i vei, det er godt for gravidkropper det!

(ellers hadde man vel ikke dratt på gravidtrening i basseng v. bekkenplager)

Skrevet

Det er bare på slutten av graviditeten at en frarådes å bade. Når man er gravid er det bra for kroppen å svømme.

Skrevet

Jeg " sliter" med sterke og MYE kynnere, har fått beskjed om å holde meg i ro.. Men jeg har så lyst til å svømme. Tror dere dette går bra?? jeg er på ingen måte en reser i svlmming, vil bare bevege meg litt... Føler jeg skrumper inn i sofaen :(

Skrevet

Hvis man har lyst til å svømme så er det bare å ta seg en tur. Jeg bader i basseng hver uke og synes det er utrolig deilig. Veldig lite belastning samtidig som en fin trening.

Skrevet

Man bør nok ikke bade i basseng etter at slimproppen har gått. Den hindrer bakterier og andre ulumskheter å komme for langt inn. Men slimproppen går vel vanligvis ikke før like før fødselen.

Jeg har i flere uker gått på bassengtrim for gravide. Dette hadde nok ikke blitt arrangert om gravide ikke burde bade i basseng. Hun ene der har termin om en uke.

Så bad i vei og kos deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...