millie+2klumper Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Mange som sier til meg at jeg ikke burde det på grunn av infeksjonsfare og slikt. Hva gjør dere? Hadde lyst å ta med lillegutt og bade da vettu men..
M@msen Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Det synts jeg ikke du skal bry deg om, så lenge du ikke har åpning så er det VELDIG liten sjangse for å få infeksjonsfare, er vel bobblebad de ikke anbefaler de 3 første mnd og selvfølgelig hvis du har åpning... Bare bad å kos deg:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har badet i bassen flere ganger etter at jeg bla gravid, er skikkelig deilig faktisk Reis og nyt det du!
(Muskat) Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Det er bare tull. Bad i vei, det er godt for gravidkropper det! (ellers hadde man vel ikke dratt på gravidtrening i basseng v. bekkenplager)
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Det er bare på slutten av graviditeten at en frarådes å bade. Når man er gravid er det bra for kroppen å svømme.
Ungmammamia Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Jeg " sliter" med sterke og MYE kynnere, har fått beskjed om å holde meg i ro.. Men jeg har så lyst til å svømme. Tror dere dette går bra?? jeg er på ingen måte en reser i svlmming, vil bare bevege meg litt... Føler jeg skrumper inn i sofaen
førstegang...1 Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Hvis man har lyst til å svømme så er det bare å ta seg en tur. Jeg bader i basseng hver uke og synes det er utrolig deilig. Veldig lite belastning samtidig som en fin trening.
tromsøjenta Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Man bør nok ikke bade i basseng etter at slimproppen har gått. Den hindrer bakterier og andre ulumskheter å komme for langt inn. Men slimproppen går vel vanligvis ikke før like før fødselen. Jeg har i flere uker gått på bassengtrim for gravide. Dette hadde nok ikke blitt arrangert om gravide ikke burde bade i basseng. Hun ene der har termin om en uke. Så bad i vei og kos deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå