jente08 <3 jente11 Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg skal selge min vogn, 2006 modell. Og har demontert for å vaske trekkene. Og jeg som trodde at monteringen gikk som en lek! -hehe;p Sliter litt med kalesjen... Skal være en løs metallskinne i trekket en plass, men finner ikke inngangen. Hvor skal denne sitte, noen som kan sjekke på sin vogn? Fremst sitter en svart og sølv skinne, stemmer det at den svarte skal sitte fremst?... Noen som kan hjelpe en frustrert frue?...
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 skulle gjerne hjulpet deg, og var faktisk på vei ned i boden for og sjekke da jeg fant ut at vognen står i bilen.. Min kjære har tatt den til jobben i kveld.. så desverre. Ingen hjelp og få fra meg nå. (Sorry) Lykke til da. ;o)
jente08 <3 jente11 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2010 Tuuusen takk! Da var det riktig:) Men hvor skal den løse metallbøylen sitte? Den sitter en metallbøyle sammen med den svarte, men det skal sitte en løs bøyle i kalesjen i tillegg...
mamma`n te Kaja Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Jeg finner ikke inngangen til den løse bøylen på vogna mi, men kjenner en bøyle.. den ligger langs en markert søm som ligger mellom fronten på kalesjen og "vinduet" hvis du skjønner
jente08 <3 jente11 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2010 Er det ikke to smale plastbøyler som sitter der, kjennes ut som en bøyle?...
mamma`n te Kaja Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 jo, det er meget godt mulig at det er finner ikke flere bøyler på kalesjen
Lillebror og stoerebror Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har timmy da, men det er kanskje det samme. Vasket min i forige uke så da slet jeg også med kalesjen. Den svarte bøylen skulle helt foran i kalesjen, så langt foran du kan få den, den metal bøylen skulle bak titteluken. Det blir altså slik at om kalesjen står oppe så er den svate bøylen helt foran og den metal bøylen helt bak på toppen av kalesjen. Lykke til!
jente08 <3 jente11 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2010 Stemmer, det er to bøyler som er festet til ett feste på hver side. Men nå sitter jeg med en tredje bøyle som ikke skal sitte i festet, men føres inn gjennom en åpning som jeg IKKE finner... så vanskelig skulle det være å vaske en vogn:)
mamma`n te Kaja Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 ja... jeg skjønner heller ikke hvor den skal være, for finner ikke flere på min...
Gjest mphs Skrevet 7. mars 2010 #12 Skrevet 7. mars 2010 Jeg var og sjekket min vogn, men fant ikke noe utgangshull der det gikk ann å ta ut denne bøylen. Jeg vet ikke hvor bruksannvisningen min er så får ikke sjekket om det står noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå