Gå til innhold

Noen med Teutonia vogn, se her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal selge min vogn, 2006 modell. Og har demontert for å vaske trekkene. Og jeg som trodde at monteringen gikk som en lek! -hehe;p Sliter litt med kalesjen... Skal være en løs metallskinne i trekket en plass, men finner ikke inngangen. Hvor skal denne sitte, noen som kan sjekke på sin vogn?

Fremst sitter en svart og sølv skinne, stemmer det at den svarte skal sitte fremst?...

Noen som kan hjelpe en frustrert frue?... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle gjerne hjulpet deg, og var faktisk på vei ned i boden for og sjekke da jeg fant ut at vognen står i bilen.. Min kjære har tatt den til jobben i kveld.. så desverre. Ingen hjelp og få fra meg nå. (Sorry) Lykke til da. ;o)

Skrevet

...men takk for tanken! :)

Skrevet

Den svarte er fremst ja :)

Skrevet

Tuuusen takk! Da var det riktig:) Men hvor skal den løse metallbøylen sitte? Den sitter en metallbøyle sammen med den svarte, men det skal sitte en løs bøyle i kalesjen i tillegg...

Skrevet

Jeg finner ikke inngangen til den løse bøylen på vogna mi, men kjenner en bøyle.. den ligger langs en markert søm som ligger mellom fronten på kalesjen og "vinduet" hvis du skjønner :)

Skrevet

Er det ikke to smale plastbøyler som sitter der, kjennes ut som en bøyle?...

Skrevet

jo, det er meget godt mulig at det er :) finner ikke flere bøyler på kalesjen :)

Skrevet

Jeg har timmy da, men det er kanskje det samme. Vasket min i forige uke så da slet jeg også med kalesjen. Den svarte bøylen skulle helt foran i kalesjen, så langt foran du kan få den, den metal bøylen skulle bak titteluken. Det blir altså slik at om kalesjen står oppe så er den svate bøylen helt foran og den metal bøylen helt bak på toppen av kalesjen. Lykke til!

Skrevet

Stemmer, det er to bøyler som er festet til ett feste på hver side. Men nå sitter jeg med en tredje bøyle som ikke skal sitte i festet, men føres inn gjennom en åpning som jeg IKKE finner... så vanskelig skulle det være å vaske en vogn:)

Skrevet

ja... jeg skjønner heller ikke hvor den skal være, for finner ikke flere på min...

Skrevet

Jeg var og sjekket min vogn, men fant ikke noe utgangshull der det gikk ann å ta ut denne bøylen.

Jeg vet ikke hvor bruksannvisningen min er så får ikke sjekket om det står noe der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...