Holly❄️ Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Sluttet med p-sprøyta for 1 1/2 år siden, og fikk mensen igjen først for 2-3 mnd siden... Men nå har jeg plutselig begynt å få kviser og greier, og de kommer alltid på samme sted... sånne som jeg absolutt ikke klarer å overse, som irriterer meg grønn... Kan det ha noe med at alle prev.hormonene er ute av kroppen og at jeg liksom er "meg selv" igjen? Skjønner ingenting, vil ikke ha fjortiskviser i en alder av 26 år Blææææ..... (Har ikke brukt noe form for p-piller, p-sprøyter osv siden jeg sluttet by the way) Hjeeeeelp!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Om det er noen trøst så kommer de også når du er 33. Like lite morsomme da.. har nok kanskje noe med at du nå er normalt hormonert igjen.
Holly❄️ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2010 hehe, ja, en gang i blandt er jo greit, men når kommer de på samme sted midt i trynet hele tiden, og tar evigheter å få dem bort... BLÆ! Eneste forklaringen jeg kommer på er jo hormoner ja... huff a meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå