Trane med oktoberpip Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 ...og jeg er lenket til hjemmet pga svangerskapskvalme Noen gode tips til hjemmesnekra kostrymer? Til gutt på 1,5 år? Takk
M@msen Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 spøkelse...hvitt laken... Troll, srtikka genser, shorts, tuppert hår, og en hale av tråd... Hmmm... det jeg kom på i farta...
petite fleur Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Til gutten min på 2 år fant jeg fram en blå finskjorte, svart bukse og svarte sko, også laget jeg en gul stjerne av papp hvor det sto "sheriff". Skulle egentlig hatt et svart skilt hvor det sto "politi" med hvite bokstaver, men det fikk jeg ikke ordnet siden jeg ikke hadde hvit blancopenn o.l. Ellers kan du finne fram en selebukse og stripete genser, buste til håret og tegne på fregner, så har du en karius eller baktus :-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 7. mars 2010 #4 Skrevet 7. mars 2010 Eller en nydelig sau? En hvit body og strøpebukse, samt en lue som knytes under haken,- så limer du på masse bomullsdotter på bodyen og luen! Evt sort body og strømpebukse= Timmy i Timmy-Tid/ sauen Sean
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå