Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har spysyken, og får ikke ut melka. Det har blitt drastisk mindre de siste to dagene, egentlig før jeg ble skikkelig syk også. Hva skjer? Babyen min er skikkelig hissig når melka ikke kommer skikkelig ut, og når jeg pumper får jeg ut ikke 1/4 av det jeg pleier. Kjenner ingen utdrivingsrefleks slik jeg pleier, så melka er der nok, men vil ikke ut.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Dette skjedde meg også ved omgangssyke. Mistet melka og gutten mistet interesse så fikk ikke opp produsksjonen igjen. Men det finnes en nesespray du kan prøve. Synticinon eller noe..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Oi... ja, håper det ikke er for sent på mandag. Må jeg ha resept på den? HI
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Prøv å få i deg så mye veske som mulig, selv om det nok kan være vanskelig. Kroppen trenger mye veske for å lage melk. God bedring!! Håper det går fort over.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Uff, ja tvang akkurat i meg et glass... Skal drikke masse nå før jeg legger meg igjen. Tusen takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå