Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Min fikk en halv pakke loveharts, halv eske gomp, og en halv pakke smarties. Synes dere det er lite eller mye. Han spiste alt utenom smartiesen, det likte han ikke. Vanskelig å vite hva som er passelig mengde.
Tommage♀♂ Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Mine fikk en slikkepinne, litt drops og en sånn liten melkesjokolade. Nå er de litt eldre, og får det samme + 3-4 smågodt-ting, og evt noen flak chips.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Min 2 åring får en liten melkesjokolade og noen krøller med ostepop..
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Min får ikke lørdagsgodteri, men får smake litt godt en gang i blant. Dersom det er noe spesielt, og da får han en liten melkesjokolade eller en eske med drops eller en ispinne. I helgene får han litt kjeks og rosiner.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Vår 2,5 åring får noen non stop til lørdagsgodt. Vi har akkurat begynt med det egentlig, og er vel heller ikke hver lørdag hun får noe. Hun digger druer, så det er også godterier her.
2 små og en undulat Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 2 åringen min får lørdagsgodt. Da får han rundt 10-15 non stop og en halv pakke gomp. Ofte deler han med meg, men han angrer seg nok litt når skålen er tom;)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Da han var 2 fikk han ingenting. Hadde ikke noe forhold til regelsmessig godis, så det var ikke noe poeng å "dytte" det på han. Selv når han er 4 nå synes jeg det du ga han var mye.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Med nr 1 så fikk hun frukt i forskjellige former til lørdagsgodt som 2 åring. Med nr 2 så introduserte eldsete hun for det så hun fikk litt chips, samt litt frukt. Med nr 3 så var vi heldige han liker heldigvis ikke noe "godis" så han får Danone yoghurt..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Får foreløpig ingenting. Han har ingen eldre søsken eller andre som introduserer ham for det, så da venter vi med det til han skjønner at det er en mulighet. Han smaker ellers godis når det er noe spesielt, men rosiner er egentlig det beste han vet for øyeblikket.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 2åringen vår får ikke lørdagsgodt, hender hun får smake sjokolade, men har ikke noe fast rutine på lørdag enda. Hun vet ikke at det er vanlig med lørdagsgodt og har ingen eldre søsken som får det, så derfor er det enkelt å la være Dessuten blir hun rimelig gira og det trenger ingen rett før leggetid, så vi drøyer den rutinen så lenge vi kan, her er det kveldsmat til kometkameratene på nrk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå