Gå til innhold

Halvveis i dag jeg :):) JIPPI!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig! For en herlig følelse!:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jammen er du det!!!

 

herlighet så fort tiden har gått!! din tid ihvertfall hehe:) min tid snegler seg av gårde...er det ett dyr som er tregere enn sneglen så er det det som betegner hvor sakte min tid går nå!!!:)) eller :(((

 

tenk at du snart har to søte små vennen min:) håper formem er bedre..

 

klemme..

Skrevet

Hei snppa:) Endelig kommet deg inn på trimestrene:):)

 

Jeg syns tiden min snegler seg avgårde, men ser jo på alle andre at det går fort! Utrolig rar følelse!:)

Hvordan er formen?

I dag har jeg like mange dager bak meg, som foran meg. Tenk det æ. Og så er det snart vår igjen. Sola steker her, men er endel kuldegrader. Vi er hos mamman min denne helga. T er syk, så da ville jeg at han skulle få hvile og sove hjemme alene :) Han fortjener det så mye etter alle disse ukene hvor han har vært både pappa, hushjelp, hjemmehjelp, osv osv.

Ryggen er mye bedre og jeg gikk uten krykker i byen i går. Nå gleder jeg meg bare til all snøen smelter sånn at jeg kan gå små turer på bar asfalt. Er så synd vi ikke bor nærmere:( Vi kunne ha gått deilige turer i sola nå fremover.

Kose deg masse med spira di. Jeg får ikke sagt nok hvor utrolig fantastisk det er at du er gravid!!!:):)

 

STOR KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...