Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har barn altså. Jeg er egentlig kattemenneske da, men har blitt litt forelsket i en liten kanin som er leveringsklar i mai ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel helst kaninen som må beskyttes litt fra ungene da og ikke omvendt :)

Skrevet

Spørst om du skal ha dei inne eller ute?

Jeg har hatt 3 stk som jeg hadde i hagen når jeg var mindre,

jeg laga stort uteområde til dei,med masse gress og med stort hus.

Så hadde jeg ei for 2 år siden som jeg hadde som inne kanin.

Og jeg må si att jeg såg stor forsjell på ute og inne kaniner.

den jeg hadde inne, var kjempe sint, beit og gnagde på alt som var.

Om du ska ha inne kanin må du vere obs på att den kan bite ungene dine, (biter hardt)

Skrevet

Vi skal eventuelt ha innekanin og den jeg har forelsket meg i er vant til å være inne, kommer til å være "stueren" og vant til å gå i sele ved levering :)

Alle dyr biter vel unger hvis de blir terget nok, eller er kaniner verre enn for eksempel katter?

Skrevet

Det er forskjell på kaniner. Mine to er i stallen nå, men hadde ei for noen år siden som var inne. Den var skikkelig hund :) Kosete, sprang rundt, gnagde aldri på noe og brukte buret sitt som do. Har aldri hatt kaniner som har bitt.

Skrevet

Hadde en sånn jeg også, en dverghermelin! :) Og jeg kødder ikke, jeg tror vi hadde norgesrekorden i alder, han ble 14 år:) Levde på stua og var som en liten hund. Bet oss aldri!

Skrevet

Kult. Men seriøst, kan kaniner bli 14 år? Det må nesten være norgesrekord, ja.

Foreldrene til kaninen jeg har så lyst på virket som sånne skikkelige koselige stuekaniner. De går på do og liker å hoppe tur med matmor i bånd, he he.

Skrevet

Nei, de kan visst ikke bli så gamle, men min ble det:) Fikk veldig godt stell av faren min. Løp fritt hjemme hos dem hele døgnet, hele året. Dyrlegen sa at de kunne bli 7, og ble de 9, ja da var de gamle! :) Enda ble den tatt av en katt en gang, fikk eføy-forgiftning da han var 8 og kreft da han var 11:)

Skrevet

Vi hadde også en dverghermelin da jeg var liten. Gikk på do i buret sitt ellers gikk han fritt i huset. Han var veldig kosete og sosial av seg. Gnagde litt rundtomkring (veldig glad i bøker... alle skolebøkene mine var knagd på...) men katten vi fikk da kaninen døde ødela mye mer med klørne sine.

Skrevet

syns det er forferdelig at folk skaffer seg kanin bare for ungene sin skyld.burde ikke vært lov.hva slags liv er det å stå i bur hele livet.tragisk...bruk hue idioter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...