Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Vi sliter økonomisk og er alltid skinnblakke mot slutten av mnd. Likevell låner han penger til broren sin gang på gang som vi aldri får igjen. Dette gjelder åsså vinflasker alle di gangene han ikke rakk å dra på polet... Sambo sier at det ikke er min sak og at han ikke bryr seg om han får igjen det han låner ut for det er jo broren hans... Han blir drittsur når jeg nevner det for han. Når vi er blakke blir dette et kranglemoment for oss siden jeg da maser om at han må be broren om å betale tilbake siden vi trenger pengene. Han sier da at han betaler tilbake når han kan... Broren har åsså samboer og barn og hun samboeren har rike foreldre som sikkert kunne lånt dem penger hvis det sto om. Det er så irriterende å bli blakk selv når vi kunne klart oss hvis han ikke drev å forsørget broren sin. Pengene går ofte til festing, men kjæresten min sier at det ikke er vår sak hva broren trenger pengene til... Hva skal jeg gjøre?
Patetica fåkksi Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Dere er skinnblakke hver måned, men å ha en solid vinkjeller - det har dere råd til?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Ja skjønner deg veldig godt. Mannen din må jo klare å se dette selv? For det går vel like mye utover han.... Er en god egenskap å hjelpe hverandre, men først og fremst må man i første omgang klare og forsørge seg selv. Jeg skjønner frustrasjonen din og du kan ikke gi deg på dette. Hva som skal til vet ikke jeg, trudde fornuften sa det selv. Kan ikke forstå at mannen din heller syns det er noe moro å være blakk hver gang heller. Beklager, har ingen gode forslag..... Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Og hvor nevnte jeg VINKJELLER???? Vårt "lager" er et stativ i stua som rommer 10 flasker. Disse har vi spart siden vi fikk dem til jul eller bursdag. Kjøper nesten aldri vin selv. HI
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Du vet det, HI, at her inne skal alt blåses opp til de grader At dere har et par flasker vin gjøres om til vinkjeller, hvis du ikke har sex med samboeren din på en uke så driver du han til utroskap... Og ballen ruller bare videre og blir større og større Hun som nevnte vinkjeller har sikkert ikke råd til å kjøpe sånn "fæncy" vin selv, men brygger et eller annet i badekaret sitt Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå