Patetica fåkksi Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 salattråkk. Vi var og handla mat tidligere i dag, og frøken-i-baksetet hadde funnet noe som var tilovers fra valentines (fra butikken) som fremdeles lå i en liten eske baki bilen. Det hun fant er av det mest harrye som finnes, men tro det eller ei; de solgte faktisk bra. Uansett, det er noen "roser" der rosen er en sammenbretta knallrød tanga. Hun ville på død og liv ha med seg en av disse inn i butikken, noe som i og for seg er greit siden den ser ut som en slags plastrose. Morsomheten kom derimot da hun begynte å veive med den inne i butikken, og denne røde 1 grams tangaen rullet ut av hylsa si og rett foran skoa til en mann som stod foran meg. "Jo versågod mann, jeg er litt direkte ser du."
Gjest sug lut Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Haha, gratulerer med velplassert tangatråkk. Hvis man først skal gjøre det bør det nesten være såpass harry...
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 Jadda, men nå er jeg jo kjent for å være überkløne så denne er bare enda en i den endeløse rekka liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå