Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 de er mamma hatere og pappa diggere er min erfaring
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Kjempe lurt å spørre på dette forumet... florere av lesper her sikkert, ehhh
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Tror ikke det er så mange som lesper her, nei. Sikkert flere av dem som sier sjøpe istedetfor kjøpe, derimot.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Fordi menn har noe ikke dem har, men som de skulle ønske dem hadde:p (svar til 20.47)
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 "skulle ønske de hadde" ? Nå forveksler du vel lesber med noen andre vel?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 2047 her. Til informasjon så finnes det mennesker som er født med feil kjønn. De ønsker seg selvfølgelig det de ikke har, men det er jo ikke fordi de er homofile. Og nei, de som er lesbiske ønsker seg nok ikke en penis. Det er en grunn til at de tenner på kvinner og ikke menn. Er du så sneversynt som du virker å være, eller er du bare ute etter å provosere?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Er ikke det halve poenget ved å være lesbisk da? At man IKKE vil ha det menn har?
Hufsla Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 jeg kan med sikkerhet si nei, da de få jeg kjenner ikke er det.
HeIvetes-Magda Skrevet 6. mars 2010 #12 Skrevet 6. mars 2010 Ja! Alle lesber er mannehatere, alle homofile er lesbehatere og menn er svin og damer bimbo. Ja til generalisering!
Patetica fåkksi Skrevet 6. mars 2010 #13 Skrevet 6. mars 2010 Hvis jeg hater menn, er jeg da lesbisk?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #14 Skrevet 6. mars 2010 Det er som å spørre om heterofile menn er mannehatere, bare fordi de forelsker seg/tenner på kvinner...
Patetica fåkksi Skrevet 6. mars 2010 #16 Skrevet 6. mars 2010 Kult, det passer bra siden jeg her om dagen fant ut at mitt B førerkort også gjelder for traktor.
Gjest ->>- Skrevet 6. mars 2010 #17 Skrevet 6. mars 2010 Håh, alle kriterier på plass. Trekk i flanellsskjorta og kjør på.
HeIvetes-Magda Skrevet 6. mars 2010 #18 Skrevet 6. mars 2010 Lulz! Berre hugs å barbere deg på hovudet og ingen andre plasser på kroppen. Røyking av rullings er ein fordel. Gløym alt som heiter personleg hygiene.
Patetica fåkksi Skrevet 6. mars 2010 #19 Skrevet 6. mars 2010 *tar ut begge øredobbene og setter inn gullring i høyre øre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå