Gå til innhold

Så lei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av sambo som ikke gidder noe som helst annet enn å spille.

Jeg er så lei av sambo som må sitte og banne hele tiden, for "det er bare sånn jeg er".

Jeg er så lei av at sambo fint kan gå i 2-3 uker uten og dusje.

Jeg er så lei av at han sitter isolert på eget rom hele dagen.

Jeg er så lei av at han gomler opp påleggene som egentlig skal brukes på brødskive.

Jeg er så lei av at han aldri tar noe seriøst.

Jeg er så lei av at ikke gidder å møte opp på jobb, og dermed får sparken av alt.

Jeg er så lei av å være blakk på grunn av en samboer som gir faen i alt...

Jeg er så lei av krangling om alt og ingenting..

Men likevell.. Så føler jeg at jeg overreagerer når jeg tenker på å forlate han...

Hva er galt med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet, hva er det med dere kvinnfolk. Du sier selv hvor mye som er gale med din sambo, men likevel sitter du der og tar i mot og tar i mot, dag ut og dag inn. HAN ER JO IKKE NOE Å SAMLE PÅ, VÅKN OPP. HIV HAN PÅ DØRA.

Av og til må man si det med en skarp tunge, kanskje det hjelper...

Skrevet

Jaja.. gidder du å være sammen med slikt, så blir det ikke bedre.

Hadde det vært meg hadde jeg dratt for lenge siden.

Skrevet

Det som er galt er at du aksepterer dette.. Du kan flytte. Ikke ødelegg livet ditt med å holde ut med noen som ikke er bra for deg og som du helt tydelig ikke er forelsket i.

Jeg kunne aldri ha vært sammen med noen som later til å gi faen i alt, som unnsylder seg med "sånn er jeg bare" som om det bare er den andre parten sommå tilpasse seg i et forhold, som er uhygienisk og ekkel osv.

Såvidt vi vet får du bare ett liv. Ikke kast det bort på å være irritert og ulykkelig. Du klarer deg selv, hvis du virkelig innstiller deg på det.

Skrevet

Shitt, den mannen ville jeg ikke tatt i med pølseklype engang. Usj...

Skrevet

Det som er galt med deg er samboeren din!!

Skrevet

Tro meg, det er ganske så fristende å bare gå nå..

Men for å være ærlig er jeg redd.. Har aldri bodd alene før, og han er min første skikkelige kjæreste. Men han er jo ikke akkurat et kupp..

Er redd jeg kommer til å være alene med en unge resten av livet. Er jo selvsagt bedre det enn hva jeg lever med nå.

Herregud, jeg er så teit!

Jeg trenger nok bare litt dytt, for nå trives jeg ikke i det hele tatt.

Trådstarteren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...