Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?finnkode=21210525 Mye med detta huset likte jeg:) Likte ikke det som var trehvit, som trappegelender osv... Men myyyyye fint, og stilige vindusløsninger.
Guttemamman:-) Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Herlig stue med den takhøyden da:-) Men hva i alle dager tenkte de på da de valgte trapp?????????Den passet da overhodet ikke inn der. Likte heller ikke mønsteret på parketten og badet var ikke min stil. Men stua og kjøkkenet var nydelig:-)
Lillebror og stoerebror Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Det var helt nydelig. Glad jeg ikke skal vaske vindu/tak og vegger i stua, men det var virkelig flott
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 det dær var et skikkelig drømmehus! Bare elsket badet, kjøkkenet og stua!
~sjiraff~ Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Veldig fint. Mal trappa og de trehvite listene så er det jo supert. Likte ikke benkeplaten på kjøkkenet da..
Gjest Mylian med twins Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Sees på visning da.. Jeg har også tvillinger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå