Gå til innhold

Omvisning på nye føden på ahus:-)

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har vi vært på føden og fått omvisning.Der var det jo kjempefint! Er 7 år siden sist jeg fødte så var jo litt spent da....Man kan jo disponere 3 rom om det er ledig og pappa`n kan også være på barsel hele tiden om det er ledig familierom.Gjett om han ble glad!

Og ikke minst at alle rom på barsel er enerom....luksus:-)

Gleder meg bare jeg nå...:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes flott ut! Har jo hørt skrekkhistorier om gamle Ahus med 4-manns rom (eller var det 6-manns rom...). Men, med nytt sykehus, så har de vel oppgradert en del siden da. Visste ikke at de hadde bare enerom, ja det kaller jeg også luksus!

Godt å få en omvisning slik at man er forberedt på hva en kan møte. Jeg skal på Riksen, samme som sist for ca. 3 år siden, og hadde omvisning da. Så, vi vet hvor vi skal møte opp og hva som venter oss denne gangen.

Skrevet

Dette hørtes bra ut! Jeg skal føde på Ahus i juni... Har også tenkt å spørre etter omvisning, men drøyer litt. Hvor langt har du kommet?

Skrevet

Jeg går til privat jordmor,hun jobber også på ahus så hun ordnet det.Men før fikk alle tilbud om det da...gjennom kommunal jordmor,hvertfall hvis du er 1 gangs....

Jeg er i uke 35 nå:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...