Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du skriver at du holder deg på 1200 kalorier pr. dag, kan du skrive litt om hva du spiser iløpet av en dag?:)

Leste tråden din om sjokolade:p Og jeg er lik deg på det området. Noen ganger kan jeg hoppe over et måltid for å få spist den sjokoladen:p

Jeg føler jeg spiser litt for lite om dagen, men jeg kan spise mye usunt da=/

Veier ikke mye, 53.5 kg. Men vil prøve å holde meg der, helst ikke gå opp, men jeg tror jeg må legge om kostholdet litt, blir litt mye godt i ukedagene. Problemområdet mitt er magen og håndtakene:p

Forresten veldig trist at du har bloggpause!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) Du kan ikke spise bare 1200 kcal hvis du skal holde vekten. Du har jo allerede lav vekt, så det vil jeg ikke anbefale.

Ang. kosthold så tror ikke jeg at jeg er den rette til å svare på det, for jeg har ikke akkurat det ultimate kosthold. Tror jeg spiser litt for lite, og ganske sjelden.

Jeg spiser gjerne en nutrilettbar til frokost, og kanskje et eple eller en liten salat til lunsj. Til middag spiser jeg det meste, men lager fullkornsris og pasta istedenfor vanlig, spiser en del kylling, kalkunpølser osv. Har fått dilla på lunsjkaker men de har en del kcal så da lager jeg gjerne bare egg til.

Om kvelden lager jeg enten smoothie, eller en omelett eller noe.

:-)

Hvor høy er du? Jeg vil veldig gjerne veie det samme som deg:-P

Skrevet

Hehe, jeg spiser mye og sjeldent jeg også:P

Jeg spiser nutrilettbar til lunsj på jobb, den dekker også sjokoladebehovet mitt, hehe!

Vi spiser også mye kylling, men med godt og usunt tilbehør:)

Jeg er nesten 1.68. Jeg høres ganske tynn ut da. Jeg har tynn benbygning, men som sagt, magen er problemområdet mitt;)

Jeg veide 68 en periode for 4 år siden, og før jeg ble gravid veide jeg 62.

La på meg 12 kg under svangerskapet, men mistet myye etter fødsel. Kollikk, problemer med amming, og et samlivsbrudd rett etter fødsel gjorde at jeg gikk ned mye. Veide 50 kg en periode.

Men nå har jeg hatt kjæreste i snart 2 år og jeg har lagt på meg noen kosekg:p Hehe!

Men ja, noen synes kanskje at jeg har et luksusproblem!

Skrevet

Jeg har også veid 50 kg og da er jeg alt for tynn. Og likevel klarte jeg å føle meg feit da jeg var 42 kg som 16-åring. Håpløst.

Men men. Jeg har veid over 60 kg i mange år, og var oppe i 64,5 før jul. Det var et stort grøss for meg, da jeg aldri tidligere har veid over 60 utenom graviditet. Startet på 57 kg begge svangerskapene. På mandag som er veiedagen min, veide jeg 58,6 så det går absolutt rette veien. Men målet er 55 kg, helst 54 slik at jeg faktisk KAN kose meg litt ekstra innimellom uten å være redd for å gå opp igjen:-)

Vi spiser også ofte godt tilbehør til maten, i går f.eks. hadde vi pommes noisettes til. Men da sjekker jeg kaloriinnholdet og teller sånn noenlunde slik at jeg har kontroll:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...