Gå til innhold

hvilke skostr. bruker deres 2,5års gamle jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å kjøpe vinterskoene til neste år nå.. Greit å spare noen kr der man kan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dt tror jeg neeesten ikke jeg ville ha gamblet på altså.

Min gutt på 3.5 brukte str. 24 i viking vintersko forrige vinter. I år måtte han opp 5 størrelser i samme sko! str. 29! Jeg skjønte ingenting. Men plutselig så vokser de masse masse på en gang.

Skrevet

Mi jente bruker 27..

i fjor var det 23 så vi gamblet og kjøpte på tilbud i str 25 til henne,alt for små når vi tok den fram..så det ble egenligt dyre vintersko...så hvis noen trenger reima tec gore tex vinter sko til deres jente kan dere få dem for 200 kr,er brukt 1 gang ute..pga di var alt for små..er lyserosa og grå....

Skrevet

Min jente bruker str.24..jeg har også tenkt samme tanke, men som de andre sier så fant jeg ut at det er litt håpløst da de vokser veldig i rykk og napp..

Skrevet

23 bruker jenta mi, (hu er 2,5 om to mnd) så det varierere veldig her.. tror nesten ikke jeg ville gamblet på det altså ;)

Skrevet

Hei! min datter på 2 1/2 bruker 24 nå, og jeg har gamblet og kjøpt str 26 til neste vinter, har i ettertid tenkt at det kan bli litt knapt, men mine to eldste har vokst jevn og trutt med 2 str pr sesong, så tenkte at det var grei skuring. vintersko skal generelt være større enn sommersko ( vintersko ca 2cm lenger enn foten, sommersko 1- 1,5 cm lenger enn foten) jeg hadde kjøpt nå hvis jeg var deg, men jeg hadde kjøpt 3 str større enn den skoen som passer nå. Jeg har alltid tatt mål av foten på et vanlig ark for så å måle skoens såle, eller bare målt inni med et målebånd, slik at jeg er sikker på at skoen vil være stor nok, men nå blir det litt spennende til høsten. lykke til

Skrevet

Jeg kjøper str.25 jeg. (hun bruker 22 i str. nå)

Det var halv pris på skoene, og jeg synes det er så dyrt med sko og div uteklær at det er greit å gamble litt. Venter en til nå, så viss ikke tuppa passer de til vinteren, kan kanskje neste tuppe passe de når hun blir stor nok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...