Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg føler meg ensom og deppa. Kjæresten min vil heller være med kompiser, igjen. Det var han i går og. Så ser ikke noe til han omtrent. Siden vi ikke bor sammen. Og barnet mitt er hos faren sin.. Jeg er alene. Trist.. Hvorfor er dere alene?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 nettopp (igår) gjort det slutt med kjæresten, og unga er hos mormora og morfaren sin...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Ikke spes. hyggelig kjæreste du har, skjønner jeg!? Hvorfor kan ikke du være med da? Godt jeg har en moden mann som vet å ta vare på kjæresten sin...!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 det går jo greit, bare har følelsen av å være veldig alene....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Ja, det kan du si.. Han er egentlig veldig hyggelig. Men jeg ser lite til han pga. han hr så sterke tvangslidelser. Så ukedagene går i vasking og jobb. Hele dagen. Helgene er eneste tidne vi har sammen, men denne helgen ville han være med vennene sine. Skjønner det. Men jeg trenger å bli ivaretatt jeg og. og jeg fikk forespørsel om å være med. Men skulle egentlig ha barne hos meg. Nå føler jeg meg bare for deppa til å kunne gå på besøk til noen. føler meg sååå alene..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Ja, det skjønner jeg at du gjør! Kanskje du bør ta en prat med ham? Må du vaske fordi han lider av tvangslidelser? Hm...? Vet hvordan det er å føle seg alene, dessverre:( Godt du har venner du kan besøke hvis du vil! Jeg har "venner"... Håper du snart føler deg bedre! Klem
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er ikke ensom men har sendt mannen i 30 årsdag og skal snart legge eldstemann. Minstemann sover i benken ved siden av meg-enn så lenge.. Så helt alene er jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Takk Nei, er han som vasker seg. Bruker mange timer på det daglig. Masse såpe og vann. Stresser på, derfor har han kun tid til jobb og vasking Derfor er jeg ensom. Har ikke så mange venner og ingen jeg orker å snakke med dette om.. Her er enste stedet jeg får "tømt" meg..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er alene i kveld ,gutten min blir passet av mormor.og kjæresten er på hytte tur.koser meg så fælt.elsker å sitte alene å bare gjøre akkurat som jeg vil:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #11 Skrevet 6. mars 2010 Det skjønner jeg.. Det er sånn når man har samboer og alltid er sammen. Da er det deilig å være alene. Men jeg har vært litt for mye alene nå HI
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #12 Skrevet 6. mars 2010 Tvangslidelser er jo noe man kan få hjelp til å bli kvitt! Høres jo helt ulevelig ut:( Har han prøvd å få hjelp? Høres ikke ut som at detter et et sundt forhold for deg, siden du også sliter p.g.a. hans tvangslidelse, mener jeg. Synd du ikke har noen du kan snakke med:( Lykke til, og håper det ordner seg for deg!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #13 Skrevet 6. mars 2010 sambo er på kamp (ser på) og skal ta en øl med kompiser etterpå, forhåpentligvis kommer han hjem så vi rekker å se en film sammen før det er natt..men hvem vet, en øl blir fort 8! hehe Jeg er hjemme med ungene, minste er lagt og størstemann får være oppe litt til
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #14 Skrevet 6. mars 2010 Ja, han får hjelp nå. Han har begynt på medisiner + psykolog en gang i uken..Det er ulidelig for han. Og det begynner å tære på meg og Savner å ha en som er der for meg. Han kan jo ikke ringe meg eller sende melding til meg, pga. frykt for bakterier på mobilen ( SÅ hører jo nesten aldri fra han...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #15 Skrevet 6. mars 2010 Jeg er også alene i kveld. Mannen i huset her jobber hele tiden. Sitter så mye alene om kvelden etter mine to gutter har lagt seg. Er litt lei meg og sliten av å ha aleneansvar for to småbarn hele tiden. Dritt lei av pcen og tven. Har lyst til å komme meg ut. Eller i det minste ha noen å prate med
Gjest sug lut Skrevet 6. mars 2010 #16 Skrevet 6. mars 2010 Ja, gudskjelov og kryss i taket, ingen hjemme som ikke har leggetid om fem minutter unntatt meg, noen jobber og noen er ute med kompiser.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #20 Skrevet 6. mars 2010 hehe, så for meg at du bodde med mange menn, siden de jobbet og var ute med kompiser.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #21 Skrevet 6. mars 2010 Hun driver mannebordell . Noen er ute med andre bordeller, og de andre sitter og "nyter" hun :) Hi hihi
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #23 Skrevet 6. mars 2010 Sug lut? Er du mann? Er så nysgjerrig.. Noe i meg som ikke synes sug lut satan i toern ikke høres spesielt feminint ut. Og er du forresten fra nord-norge?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #24 Skrevet 6. mars 2010 Ikke en eneste sms fra kjæresten.. Han har ikke spurt hvordan det går med meg en gang
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #25 Skrevet 6. mars 2010 Alene i kveld som alle andre kvelder:( Eneste alenemammaen blandt vennene mine, og det kan være ganske så ensomt til tider, virker som om de fleste har nok med mann og barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå