Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 .. Så er det alltid flekker på de etterpå. Såperester eller bare vannflekker? Noe feil med maskina? Drygt å måtte vaske de på ny for hånd...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Melkeflekker? Vasker for hånd jeg, og koker smokkene.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Ville fylt de med varmt vann og zalo, for å få løst opp fettet fra melken. Deretter oppvaskmaskin. Viktig å sørge for å skylle bort rester av såpen fra oppvaskmaskinen, dersom de snur seg under vask. Pleier å sette smokkene i klem med en pinne inni og en på hver side, der du pleier å sette asjetter. Holder de på plass. Ringen kan legges i bestikk/kniv skuff hvis du har en, så slipper du å skylle de. Blir minimalt med flekker med denne prosedyren. Men si meg, du vet at det er bisfenol-A i de flaskene? Epoxy. Burde strengt tatt kastet de kanskje? Jeg har kvittet meg med mine, kjøpt nye "trygge"(inntil forskningen har kommet lengre... )
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 hmm? Det stod at de ikke har bisfenol-a i seg?? De fleste er kjøpt etter at alle flaskene med b-a ble trukket ut av markedet. Skal prøve meg fram den din metode. HI.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 De nye som er kommet nå har ikke bisfenol-A i de lengere. Mam flaskene altså...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Alle butikkene heiv sine flasker som innholdt det. Er trygt å kjøpe de som er på dagens marked.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Det skjer med alle flasketyper vi har om resten av oppvasken i maskinen er veldig fett. Vasker jeg rene ting så blir alt blankt og pent. Bruk evt. mer såpe eller ha høyere temperatur i maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå