* 5 om dagen * Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 limewire liker jeg god,den gratis versjonen. kjekt å prøve den først,så kan du heller betale for den,om det er et program du liker.
It's all about me Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 LimeWire er spekket full av virus. Vi fikk et skikkelig hissig et som var umulig å bli kvitt og måtte slette hele maskina. Aldri mere LimeWire.
Nagilimia Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Alle nedlastingsprogrammer er spekkfulle av virus.... så det er noe man må lære seg før man begynner med nedlasting. Desverre ingen kjempe enkle jeg vet om... Limewire ville jeg kansje anbefalt deg... men sjekk at filen du trykker på er anbefalt av flere brukere, dvs trygg å laste ned. Jeg bruker thepiratebay.org men da må du i tilegg laste ned utorrent, og dette tror jeg kan være vanskelig å forstå for en nybegynner. Hva med å få noen på besøk som lan lære deg?
tante grusom master of law Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 En annen måte å gjøre det på er å faktisk betale for musikken. Eller stjeler dere maten dere spiser og klærna dere går i også?
PAVEEL Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2010 Jeg kan gjerne betale, ikke noe problem:) Si meg noen kjekke siden da tante grusom? Jeg er en sånn person som kjøper cder og dvder, men det er så mange forskjellige sanger jeg vil ha og ikke album, så det er litt vanskelig å finne de cdene;p
tante grusom master of law Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Jeg bruker bare spotify. Pleier ikke å laste ned i det hele tatt da jeg har nok musikk hjemme. Så jeg har ingen erfaring med slike sider. Beklager!
tante grusom master of law Skrevet 6. mars 2010 #12 Skrevet 6. mars 2010 Her får du gratis invites:) http://spotify.mikromann.net/ Hvis det fortsatt fungerer da...
dollylille Skrevet 6. mars 2010 #13 Skrevet 6. mars 2010 men jeg lurer på en ting dere som bruker spotify...kan jeg laste ned musikk der og overføre til min ipod? og i så fall...hvordan gjør jeg d??
Mom2Two Skrevet 6. mars 2010 #14 Skrevet 6. mars 2010 iTunes er veldig intuitivt og enkelt. Spotify er også bra, men duger ikke om du er veldig interessert i norsk musikk. Men skal visst komme en konkurrent som fokuserer mer på norsk musikk (wimp eller noe slikt).
Mom2Two Skrevet 6. mars 2010 #15 Skrevet 6. mars 2010 Umm nei, det er jo derfor det er gratis OG lovlig, fordi man streamer og ikke laster ned. Men du kan betale en hundrings i måneden for premiumversjonen, og da kan du spille musikken offline også. Du trenger en invite, jeg fikk for evigheter siden før det var noe særlig kjent, så jeg aner ikke hvordan det funker nå, men har hørt at Statoil gir ut gratis invites.
Hufsla Skrevet 6. mars 2010 #16 Skrevet 6. mars 2010 du kan laste det ned på Iphone iallefall, men bare betalversjonen. Den koster 100 kr mnd. Selv bruker jeg gartisversjonen. Må høre litt reklame da. Ellers så skal visst frostwire være et godt alternativ til limewire mht virus, men jeg har ikke prøvd det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå