Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Hva bruker dere å spise til middag på lørdager? Når spiser dere og er hele familien med på dette eller spiser dere etter ungene er i seng? Hvor gamle er evt ungene deres? Jeg husker vi alltid hadde felles kos på lørdager med pizza e.l når vi var små og syns det var veldig koselig.
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Det er litt opp og ned. Oftest spiser vi før barne-tv sammen med barna, men det kommer litt an på hva vi skal ha. I hverdagen prøver vi å lage middager som barna liker (f.eks dropper vi løk i retter siden de ikke liker det) så noen lørdagskvelder koser jeg og mannen min oss med ting som barna ikke liker etter leggetid for dem. Men da har de fått noe godt tidligere på dagen. Barna våre er 4, 7 og 9. Lørdagskos for alle kan være: pizza, taco, kylling, hamburgere, reker Lørdagskos for mor og far: biff, indisk mat (sterk), skalldyr barna ikke liker
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Vi har felles kosemåltid på fredager (pizza, taco, kylling, hamburger etc) vi bestemmer hver vår gang. Ungene elsker det, og vi også. Vi ser på TV sammen (akvariet, AFH etc). Ungene er 5 og 8, har hatt det sånn halvannet år etter forslag fra eldstemann. Blir litt de samme rettene som går igjen, men men... Lørdager pleier vi å ha sandwich, grøt, pølse m brød eller lignende midt på dagen. Ungene spiser noe ordentlig før lørdagsgodt. Vi voksne har så "voksenmiddag" når ungene har lagt seg (biff, kyllingfilet, kinamat etc). Mannen min som tviholder på kjærlighetskveld med rødvin på lørdagene. Han lager (nesten) alltid maten også.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Her blir det kjekke grandiosa eller noe i den duren, da jeg har en flott mann som kjøpte seg radiostyrt bil og vi har ikke en dritt med penger.. eller 180 kr har vi. Heldigvis har vi en del flasker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå