Gå til innhold

er du i tvil så ring føden

Anbefalte innlegg

Skrevet

det fikk jeg beskjed om når jeg ringte og hadde kommet i andre trimester, da tilhørte jeg føden og kunne ringe dit om det var noe jeg lurte på.

de har døgnåpent for det første og det er alltid noen der som vet hva som skjer, eller ber deg komme inn så de kan finne det ut.

så er du urolig, nervøs eller synes noe er muffin så ring da dit jenter... de blir da ihvertfall ikke sure! de har også utstyret til å gjøre noe, noe ikke legevakten som regel har..!

-Og de har mer kunnskap om ALT enn alle andre her inne..selv om det er mange gode råd ute å går:) (og mye kunnskap....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig!

var på legevakta da jeg hadde smerter i magen i uke 21(ca).. ble bedt om å sitte ned å vente! ble helt målløs! hvordan kan de be gravide om å sitte ned å vente når de har smerter i magen?

gikk i protest rett over på føden(legevakt ligger på sykehuset) og der fikk jeg hjelp med en gang!

har vært på føden 5 ganger hittil(er 34 uker på vei) og fått like god hjelp hver gang!

En STOR takk og skryt til fødeavdelingen ved Sykehuset Buskerud! Er utrolig glad jeg skal føde der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...