Gå til innhold

Hjemme fra føden,med rier men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dem er ikke tette og harde nok,så skulle bare hjem å slappe av for å vente på at de skal ta seg opp....dem har blitt hardere enn dem var men ikke tette nok,fortsatt bare 5min....hviler i spenning nå;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! :) De tar seg sikkert snart opp, og snart har du din lille prins/prinsesse i armene <3

Skrevet

Da er målstreken snart nådd! Masse lykke til :-)

Skrevet

Lykke til.. Venter på å få vondt jeg også, men må vel bare smøre meg med tålmodighet slik som dere andre..

Skrevet

Takk,ja gud som jeg håper nå....ser liksom en ende på alt nå så blir skuffet om vi ikke må dra i kveld/natt.

Skrevet

Hei!

Så spennende. Lykke til med fødsel.

Skrevet

Takk,men nå er alt mot borte...virker som dem gir seg her...fffffff nesten så jeg gråter av fortvilelse...håper det plutselig bare smeller til nå da.

Skrevet

Uff Ate...fulgt deg fra morgenen idag og hadde selv en slik av på fødsel med 3 jenta...:-( slitsomt men håper det tar seg opp igjen i løpet av kvelden/natta....

Mange som følger deg her nå...:-))Krysser fingra:-)

Skrevet

Takk,det kommer tak her nå igjenn etter en liten rolig periode,men veldig uregelmessige og 5-10 min mellom så håper det tar seg opp i kveld/natt nå....lykke til dere andre som har det på samme måte...

Skrevet

huff begynte igår jeg, men tak i rygg og mage og smerter nedover i rompa.. Helt merkelig.. kom og gikk litt fra igår kveld og frem til morgenen idag, da sovnet jeg og sov en halvtime , og våknet full av energi og har brukt hele dagen på rengjøring, jeg har ikke tatt i en vaskebøtte på flere måneder. Ligger nå med noe tak som kommer og går .. Men vet ikke om det er fødselen som er igang eller ikke.. har null ide.. lykke til med fødselen :D

Skrevet

Dette er veldig spennende lesning. Lykke til begge to. Måtte dere komme i mål snart. Her er alt heeeeelt stille i dag.....

Skrevet

Ja da stoppet alt her så da går det vel flere dager da...æsj....Lykke til til dere andre da;-) Skuffa nå:-(

Skrevet

Kommer på besøk fra 2.tri. Ville bare gi dere dere ett råd. Massere /rulle brystvortene mellom tommelen og pekefingeren. Ikke mer enn 1 time i slengen. Prøv dette ett par ganger før dere legger dere. Det fører til sammentrekinger i livmoren:) Fikk rådet av jordmor og har hatt 3 venninner som kom i skikkelig fødsel etter å ha gjort det:) Masse lykke til:)

Skrevet

Har hørt om noen "aktive" massasjeoljer som man ikke måtte bruke tidlig i graviditeten, for de kunne sette igang fødselen. Men de skulle jo være ideelle for gravide over 40. uke. Profesjonelle massører vet vel navnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...