Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Mini er jo bare 20mnd når spira kommer, og har tenkt på at det gjerne er lurt med en tvilling/søskenvogn.. Men sliter med å finne utav hvilken som er tålig grei av alle de som finnes på markedet.. Hadde først og fremst tenkt å kjøpe en brukt.. Til nøds en ny.. Foreløpig har jeg sett en troller x-treme vogn.. Noen som har erfaring med den? og hvor får jeg isåfall tak i mykbag e.l. til den?(må jo ha noe å ha baby oppi). Hvilke type vogner er ellers ok?
lille_vims Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Synes Moutain buggy er helt genial. Har selv 20 mnd mellom gutta mine. Her får du hardbag, og eldste kan sitte å se forover.
FruBoger fødeklar Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 har troller, uprøvd ennå! mi er 18mnd når gutten kommer, har kjøpt mykbag til han. Det er jo sommersesong og baggen virket mye og god:) har trillet litt på gardsplassen,og den er god å trille! store hjul og lett.
♥REBECCA♥ Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 jeg har tetunia søskenvogn der kan du snu vogndelen begge veier, du kan også se begge barna i vognen,som er veldig greit, man har altid kontroll det er også fjærer i hjulene og vogna er super god og trille:) anbefales:)
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 HEi En venine har Phil and Teds søskenvogn. trehjuling der søsken sitter enten over (når det er baby i bag) eller under (når begge er så store at de sitter). hun er veldig fornøyd. Fordelen er at søskendelen kan tas av, sånn at du har enkeltvogn når søsken er i barnehage e.l.
mamman til minin Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Vi får selv 22 mnd imellom våre og jeg er på utkikk etter en brukt Phil&Teds. Har fått anbefalt denne vogna av en venninne og liker at den ikke er så bred som andre tvilling/søskenvogner. Men babyen skal også ha egen bagvogn til å sove i, så P&T-en vil bli sovevogn for storebror i helgene (han går i barnehage ellers) og søskenvogn når begge skal være med.
hieri Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Vi skal kjøpe TFK søskenvogn. Den er genial.Har ei venninne som har ei sånn og det er stor plass i hver side og ikke minst er det fotbrett. De vognene jeg har erfaring med har ikke fotbrett,noe som gjør at barnet sklir ut av vogna dersom ho sitter med pose (uten å bruke selene). Det er ei forholdsvis dyr vogn,men man kan kjøpe brukt. Får den både med bag og softbag.
hieri Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Vi skal kjøpe TFK søskenvogn. Den er genial.Har ei venninne som har ei sånn og det er stor plass i hver side og ikke minst er det fotbrett. De vognene jeg har erfaring med har ikke fotbrett,noe som gjør at barnet sklir ut av vogna dersom ho sitter med pose (uten å bruke selene). Det er ei forholdsvis dyr vogn,men man kan kjøpe brukt. Får den både med bag og softbag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå