Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to eldste unga er på lallebesøk så ikveld blir det her i heimen biff med blomkål og brokkoliblanding, gratinerte poteter og rødvinsaus *nam nam*

Gleder meg allerede :)

Etterpå blir det en god film og snop :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smoothie ble jeg nettopp enig med meg selv om:-P

Skrevet

Jeg og mannen lurer på å dra på kino i kveld for å se Kurt Josef Wagle og legenden om Fjordheksa. Og kose oss med godis, popcorn og brus til filmen. :o)

Skrevet

meg og mannen har nettopp hatt kyllingsalat med varme baguetter til mens ungene hadde pitapizza..

Nå skal vi kose oss med ungene og lørdagsnop frem til sengetid(regner med det ikke blir så sent siden de har vært i slalombakken i hele dag:)

Så skal meg og mannen se den siste stieg larsson filmen på dvd og bare slappe av:)

Skrevet

Clubsandwich m.tomater, salat, rødløk, avocado, kylling, bacon og en meget god parmesandressing, laget av meg selv:)

Skrevet

er alene i kveld og har spandert på meg kalkunfilet med fløtesaus (mager) og nudler. går helt fint ifht slankekuren ettersom jeg har løpt et par-tre timer på ski i dag!

Nam nam (glemte jeg å si at jeg fikk rødvin til - hehe)

Skrevet

idag er snuppa på overnattig:-) så vi skal kose oss med pepperbiff,potetbåter,salat og en god saus til...

Etterpå skal vi til et vennepar og se film å spise snop:)

Skrevet

Taco og "Fantastic Mr. Fox" på Blu-Ray. (Ja, den er kommet på DVD/Blu-Ray selv om den fremdeles går på kino)

Skrevet

Biff, fløtepoteter, rødvinsaus og rosenkål, sopp og bacon som er surret sammen til tilbehør.

Og ei seig sjokoladekake etterpå :-)

Skrevet

Kinamat og siste Stieg Larson film - gleder meg :))

Skrevet

Her var det meningen å ha ordentlig digge amerikanske hamburgere, men vi er begge mette etter pommes frites i Sverige så... Noe må vi ha til The Ugly Truth og smågodtet! Kanskje bare noe spinatpasta og grønnsaker.

Skrevet

Løvbiff og ris og bernaisesaus..

Guttungen har overnattingsbesøk så har kjøpt inn litt godt til dem også :)

Skrevet

binna:

akkurat det samme som oss;mannen er å henter kinamat og etterpå er det den nye Stieg Larsson filmen!:-)

Skrevet

Biff, pommes frites og bearnaisesaus. Enkelt siden mannen snart kommer hjem fra en dag på kurs, og jeg har vært alene med en småpjusk liten tass og en masete hund ;)

Skrevet

Potetgull, sjokolade, brus og kake.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Is! den med melkesjokolade og brownies...

Og Spellemannsprisen, min fetter skal opptre og er nominert til 2 priser så da må man jo følge med =)

Skrevet

Og her sitter vi og spiser rester hehe... har ett skap der vi pleier å ha godteri og slik i, og over noen uker blir det mange små rester igjen så her er det tapas godteri buffeet :-)

Skrevet

Her blir det div grønnsaker med dip av mager vaniljekesam og spellemannsprisen på tv. Og Farris Bris i glasset.

Skrevet

vi har koset oss med taco etter ønske fra ungene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...