Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hele tiden trodd man ikke kan spise det. skal ha raclette besøk i dag, og på den pakka ffra meny står det faktisk pasturisert kumelk,( da vil vel det si at osten er det og)? da vil vel det si at det er greit? eller må det være ultrapasturisert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står pasturisert på slik som mugg ost også, men det skal man ikke spise for det....Vet faktisk ikke, men bår vi spiser racklette så bruker jeg norveiga og ridder ost jeg og det er HVERTFALL trygt!!

Skrevet

oki. jeg har å bare brukt norvegia når jeg er gravid men så det sto så måtte høre.. leste også om så lenge osten er varmet opp er det greit? men liker ikke ta sjangser så blir norvegia på meg tror jeg.

Skrevet

forresten nå virker jeg sikkert kjempe hysterisk. men hvitost fra meny. vanlig gulost kan man spise på lik linje med norvegia? så det var det jeg hadde kjøpt. billig merke!

Skrevet

Trur ie det spiler noen rolle, billigmerker er laget på samme måten...så spis den og vær fornøyd du:) Jeg tar heller ingen sjangser, 9 mndr går så fort:) kan kose seg med ALT av slik anna mat når de søte små kommer ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...