*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Vil lage lakse lasagne i kveld.... har ikke noe oppskrift,men har smakt en før som var veldig god
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Skeptisk. men det kommer jo an på en del andre ting. For å si det sånn, pesto på blåskimmelost synes jeg ikke høres ut som en høydare. Men sammen med en tredje ingrediens kan det jo funke.
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Veldig skeptisk! Men det er jo mulig det er godt... ?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2010 jeg tenker det samme som dere.... men det er jo ikke snakk om ett glass... bare litt på fisken!
OsloMor Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Det ser jeg for meg som meget feil, kanskje litt for to dominerende smaker til å kunne spleises.... Men, lakselasagne hørtes kjempegodt ut:)!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2010 Jeg skal lage middag nå, deler oppskriften om den er verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå