Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Sto utenfor butikken med treåringen min + baby. Jeg har en ryggskade som gjør at jeg ikke orker å trille den tunge handlevogna så langt og mannen min skulle bare kjøre frem for å hente oss. Da sto jeg utenfor butikken, på "plattingen" der. så kommer dete n gammel dame og ber meg flytte meg fordi hun ville ikke gå de 50cm det var rudnt meg. så sier jeg vær så snill, jeg har veldig vondt i ryggen og mannen min kommer nå , men jeg kan ikke dytte den tunge vognen mens jeg står her med en baby og treåringen, det blir for tungt for meg. Da sier hun "Hvis du ikke flytter vogna og drittungen din så flytter jeg den selv". Så sa jeg at da kan du vel heller gå rundt. Så tar den jævla drittkjerringa og dytter i vogna mi så alle varene detter ut...... fy faen
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Da hadde det klikka for min del. Hadde slått til henne med det jeg hadde sånn at kjerring hadde ramlet over ende. Og så hadde jeg bare sagt; "sorry, men jeg har så vondt i ryggen at jeg ikke kan kan hjelpe deg opp". GRRR jeg hater gammle frekke damer!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Angrer så jævlig på at jeg ikke gjorde det!!!møkkadame!! Seriøst liksom, hun ville ikke gå på "kanten" som hun kalte det. Drittkjerring.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Fy søren, det var jævla frekk gjort av den dama der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå