Gjest sug lut Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Barnet ditt har lyst på naboguttens fotball. Så en dag sniker han seg over til naboen, rapper ballen og skynder seg tilbake. Dessverre snubler han og slår hull på kneet, samtidig som han mister ballen, og kommer hylende hjem. Hva gjør du da? Kjøper en ny ball til ham som premie? Jeg håper da ikke det. Men det er altså det Fabian Stang synes er den beste løsninga, så nå får Romøren åpne Barnas Skidag i Frognerparken.
Monajenten Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Wow...sjokkerende! Det er jo faktisk helt vanvittig! Anette Sagen burde fått åpnet!
Patetica fåkksi Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Jeg hadde sagt "til pass for deg". Men hva er denne situasjone, egentlig? I korte trekk? Jeg har sett så mange overskrifter om det på dagbladet.no at jeg blir mer forvirra for hver gang jeg leser noe, tror ikke jeg fikk med meg begynnelsen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 seriøst? skal vi møte opp med plakater der vi utrykker at vi tar avstand? jeg er med!
Monajenten Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Anette Sagen skulle åpne Holmenkollen, men Bjørn Einar Romøren snek seg til første hoppet av prøvehopperne. Altså var han den første som hoppet i den nye bakken og frarøvet førstehoppet.
OsloMor Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Herregud, jeg er ikke sjokkert engang. Men, fortsatt rystende hvordan den systematiske motarbeidingen av kvinnelige hoppere får pågå med støtte fra bl.a. Fabian Stang.
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Hva med å overse han som hoppet, og kanskje heller gjøre et større nummer ut av hoppet til hun som skal/skulle fått æren av det første hoppet? Er jo de en i korte trekk anbefaler å gjøre ang søskensjalusi også...... Ala overse den som slo og kos med den som ble slått?
Patetica fåkksi Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Er han 12 år gammel eller en fullt voksen mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå