Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Jeg ble litt inspirert av en ammetråd her. Har ikke fått babyen min enda, så vet ikke hvordan det blir her. Mitt spørsmål er: spør dere andre om det er greit at dere ammer i deres nærvær? Synes selv det er forholdsvis naturlig å se babyer bli ammet, men samtidig blir jeg av og til litt beklemt. Men det kunne ikke falle meg inn å nekte noen å amme i mitt nærvær. Merker jeg blir veldig stille når noen ammer. Tenker liksom at barnet må få "matro".
Gjest ->>- Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Det ville ikke falt meg inn å spørre om, nei.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Ville aldri spurt om det nei. Er babyen sulten, må den få mat. Ville folk spurt andre om det var greit at de ga ungen sin mme i deres nærvær?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 kunne aldri falt meg inn å spørre. tar det som en selvfølge at barnets behov kommer langt foran andres eventuelle bluferdighetsnykker.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Spør ikke, nei.. Må jo spise,. Tenker at folk som blir støtt av at et lite barn ammes, får gå et annet sted..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Kunne jeg aldri spurt om, nei. Hva skulle svaret vært da? Jeg ville isåfall blitt SJOKKERT hvis noen sa noe annet enn "Selvfølgelig kan du det!"
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Nei, jeg pleier ikke det. Men på restaurant for eksempel pleier jeg å si ifra om at jeg ammer og derfor gjerne vil sitte litt skjermet
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Takk for svar:) Det ville aldri falle meg inn å si at det ikke er greit. Jeg har jo i utgangspunktet ikke noe stort problem med det. Blir som sagt bare litt usikker hvordan jeg skal opptre; prate/være stille... Blir spennende å se hvordan jeg selv opplever å være den ammende.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Du kommer ikke til å tenke over det engang:) Selv hadde jeg planer om å aldri amme offentlig, litt sjenert av meg, men puppen er ute så og si overalt. Jeg bryr meg ikke, babyen min er jo sulten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå