Gå til innhold

Noen som er god epå regler rundt permisjonspenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får utbetalt ca 2400 kr ekstra i brutto for en jobb jeg har gjort. Dette er fra min vanlige arbeidsgiver og jeg får disse på toppen av lønnen for min 100% stilling. Jobber i kommunen. Vil få disse i fom mars tom juni. Går ut i permisjon i juni. Vil dette ha noe å si for permisjonspengene? Eller får jeg bare regnet ut etter min vanlige lønn? Jeg har en prosjektlederstilling på toppen av 100%stillingen min. Dette har gitt noe, men varierende, ekstra betalt omtrent hver annen mnd, og nå blir det hver mnd fram til permisjon. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal telle med opp til 6G.

Skrevet

Permisjonspengene regnes ut ifra de beste seks av de ti siste månedene før perm. Det regnes ut i fra inntekt inntill 6G. Tjener du over 6 G så regnes ikke dette med altså..

Skrevet

Tvilsomt. I utg.punktet er det 100 % stillingen din som teller, men er det nedfelt i arb.avtalen at denne ekstrainntekten skal prolongeres også mens du er ute i perm vil du nok ha krav på det.

Skrevet

Hun spurte om noen var gode på regler.

Hvorfor svare når du ikke er det anonym 15.54?

Permisjonspengene regnes ikke ut av de 6 BESTE mnd av de 10 siste.

Alle jobber skal telle med. Om du har en eller ti. Så lenge det ikke overstiger 6G.

Skrevet

Ok. takk:) Det er så kjedelig å håpe på/forvente penger og så får man de ikke. Vet at varig inntektsendring skal med, men var usikker på midlertidig og varierende:) Da går jeg ut fra den faste lønnen min, og så får jeg heller bli gledelig overransket:)

Ikke kjeft på andre, selv om de svarer feil. Når man spør her må man regne med litt forskjellige svar. Litt sånn som "Spør publikum" i Vil du bli millionær? :) Legge sammen svarene og tenke selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...