*Stinemor* Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 noen som vet om det er trygt å svømme i basseng når man er 30 uker på vei? :-)
Shiira Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Du kan svømme hele svangerskapet, helt til vannet går :-)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 deltar på bassengtrening for gravide selv. sålenge ting ikke har begynt å åpne seg (infeksjonsfare) er det greit. Deilig å føle seg smidig og "vektløs" i vannet.
ღMadame_mim ღ Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Kan man ikke svømme etter at man har begynt å få åpning? Det er jo ikke alle som vet om de har det eller ikke. Mange jordmødre som nekter å sjekke før termin! Nå har jeg ikke vært noe i basseng etter jeg ble gravid, men jeg har hørt at man kan svømme så lenge ikke vannet eller slimproppen har gått?
tvillingmamma<3 Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Jeg fikk beskjed av lege om å holde meg borte fra bassenger.. men jeg skal jo ha tvillinger, det forandrer kanskje saken noe, siden det er et "risikosvangerskap"..
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Er det ikke fare for infeksjon om vannet eller slimproppen går da? Sist svømte jeg til uke 37/38, denne gangen driver jeg enda med basseng i uke 35 og har ikke tenkt å gi meg riktig enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå