Gå til innhold

Noen som har kaniner her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner å ha dyr i huset, og siden vi bor i blokk med kun en liten veranda begrenser det seg litt med hvilken dyr vi kan ha. Tenker da på kanin? Mini her i huset er 8 mnd.

noen som har erfaringer med kanin og barn? Og har raser å anbefale/fraråde? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaniner er jo kjempekjekke dyr, men det er viktig å huske på at de har skarpe tenner så om en baby på 8 mnd stikker fingeren mot kaninen sin munn kan den lett bite,ikke fordi den nødvedigvis ønsker å være stygg men kanskje bare fordi den tror det kan være noe spiselig. De fleste kaniner som blir tamme og trygge på eieren biter ikke.

Noen rase-kanin får du ikkje kjøpt på vanlige dyrebutikker, der er alle blandings-typer av dvergkaniner. Jeg anbefaler noe de kaller for hermelin-kaniner, de blir ikke så store:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...