Gå til innhold

En liten undersøkelse for morro skyld;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var ditt barn når det begynte å krabbe/åle seg?

å var det barnet mye blid eller ofte sur?

 

Lurer på om barn som er mye suttrete er trengere til å lære seg dette pga at de rett å slett ikke har tolmodighet nok til å ligge mye på gulvet!! eller er det bare tilfeldigheter..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krabbe/åle seg : 7 mnd

hun var veldig sta, og visste hva hun ville :) men hun var ikke mye grinete egentlig! hun kunne være grinete om hun ikke fikk "viljen" sin ;)

men vi "oppfordret" henne vel til å begynne å krype; satt henne på gulvet og prøvde å få henne til å komme til oss. vi oppmuntret henne veldig til det da, vi satt liksom ikke å ventet til hun fant ut av det selv :P

 

vet ikke om hun hadde begynt seinere hvis ikke men ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...