Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Hvor gammel var ditt barn når det begynte å krabbe/åle seg? å var det barnet mye blid eller ofte sur? Lurer på om barn som er mye suttrete er trengere til å lære seg dette pga at de rett å slett ikke har tolmodighet nok til å ligge mye på gulvet!! eller er det bare tilfeldigheter..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 krabbe/åle seg : 7 mnd hun var veldig sta, og visste hva hun ville men hun var ikke mye grinete egentlig! hun kunne være grinete om hun ikke fikk "viljen" sin men vi "oppfordret" henne vel til å begynne å krype; satt henne på gulvet og prøvde å få henne til å komme til oss. vi oppmuntret henne veldig til det da, vi satt liksom ikke å ventet til hun fant ut av det selv vet ikke om hun hadde begynt seinere hvis ikke men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå