cabana Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Da har Gullet meldt sin ankomst,kom den 18.02.. En lang fødselshistorie som definnitivt ikke ble etter planen..Kommer senere historien.. H..n måtte på intensiven i noen dager pga Dysmatur,en vanskelig tid både for meg og pappan..Men nå er vi hjemme
fremtidoghåp Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer så mye!!! Så godt at dere endelig er hjemme! Venter på historien... :-)
Gjest Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer så mye og kos dere masse med Gullet:-))
LilleBanan blir storebror Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Hvorfor vil du ikke skrive kjønnet på barnet i innlegget når du har slrevet det på profilen din? Bare nysgjerrig... Gratulerer så mye!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer så mye :-) Godt å høre at dere har kommet hjem. Har tenkt på deg siden vi var i samme situasjon med innelggelse og sengeleie i ukesvis. Du har vært utrolig sterk som har kommet deg igjennom et komplisert svangerskap, tøff fødsel (som jeg tolker det) og i tillegg dysmatur. Ønsker dere virkelig en fin tid fremover med masse kos. Jeg er 38+5 og begynner snart å bli fødeklar (psykisk, hehe) er bare glad for at jeg har kommet så langt! Nyt tiden og masse lykke til videre!
Gjest Mangebarnsmamma *høygravid* Skrevet 7. mars 2010 #6 Skrevet 7. mars 2010 Gratulerer så mye! Håper dere får det fint fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå