Gladjenta :) Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Nå skal jeg ta tida til hjelp! Lillemor får komme når hun komme vil Jeg skal leve som om jeg har MINST en måned igjen, og ikke "bry meg om" maserier og sterke kynnere osv. Så nå er det husvask, åsså ska jeg ut å gå tur sammen med min kjære. Blir så bra SÅÅÅ (har sovet godt inatt og er over gjennomsnittet positiv idag, hahaha !) Føler ikke for kjerringråd for å få igang fødselen, synes det er skummelt jeg, kroppen sier vel ifra tenker jeg- når den er klar. Redd for å føde før klarsignalene er der, så å bli satt igang feks liker jeg ikke tanken på! Ønsker dere alle en kjempefin dag =)))))
ღMadame_mim ღ Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Hvor lenge har du igjen til terminen? Eller er du på overtid? Skulle ønske jeg klarte å slappe av og roe meg ned slik som du tydeligvis nå har klart... Jeg bruker heller ikke noen av disse voldsomme kjerringrådene som enkelte gjør. Her i gården får det holde med hyrdestunder og husvask. Ikke at det heller har gitt noen resultater enda! Jeg er 4 dager på overtid nå og skulle ønske jeg hadde verdens beste tålmodighet.. Istedet er jeg vel heller med å konkurrere om titlen "verdens mest utålmodige" :-P
maibaby2012 Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Så bra at du klarer å slappe og og droppe ventinga! SKulle gjerne klart det selv. Blir jo møkk lei når alle "tegn" viser seg en liten stund, og så stopper opp. Jeg er så superlei idag:-( Har 6 dager igjen, tida kommer sikkert til å gå fort.
Gladjenta :) Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2010 Hei dere Spørs litt hvordan man ser på det....jeg er på overtid i forhold til menstermin den 2 mars, men har UL termin 9 mars så der er det noe få dager igjen. Har vært sååå overbevist om at lille skulle komme 2-3 uker før termin skjønner dere- såføler jeg har venta i evigheter allerede Her har jeg også hatt oppstart og stopp og oppstart og stopp, forferdelig irriterende!!!! Men NO MORE! Bring it sier jeg bare :oP hehe.. Nå har jeg baka brød og vaska hus til SKIKKELIG partymusikk Typen sa; tror du har lyst på en skikkelig fest du!! hehe..stemmer nok det! Spent på hvor lenge jeg klarer å holde på før bekkenet sier stopp, men da får jeg finne på noe annet moro...øhhh..hva nå enn det skulle være Har også funnet kuren for halsbrannen jeg har plagdes nor så sykt med, TITRALAC!!!- guds gave til den gravide kvinne!!! Har brukt Gaviscon til nå for det var anbefalt til gravide iflg dama på apoteket, men den funker jo ikke!! Så nå kan jeg spise sjokolade og drikke kaffe igjen- kjøpt meg koffeinfri- og blander i litt sjokomelk...jummjumm!! Nå skal jeg kooooose meg resten av tida, om så tvangskose meg, hehe. Stor god klem fra meg til dere- prøv dere også!!! Rart hva hodet kan gjøre med en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå