Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære tante har rund og stor bursdag med to store feiringer. Vi skal alle feire med henne, men sønnen hennes og familien hans kommer ikke. De bor langt unna og det kan jeg til en viss grad forstå.............men grunnen deres var at den lille valpen deres ikke kunne være alene og aldri hadde vært i kennel. Helt utrolig synes jeg, og jeg vet hvor lei seg hun er for det!

De samme personene tok seg ikke engang tid til å besøke farmor da de var her i jula, enda farmor hadde gledet seg stort. Tenk, de satt bare inne og gadd ikke engang ringe......de traff henne nyttår, men da var han kort og sur mot henne, sikkert fordi hun er glemsk og spør om det samme igjen og igjen...

Ja jeg vet dette ikke er min sak, men det berører de som jeg er veldig glad i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hundemenneske og har hatt flere hunder.Jeg ville heller aldri ha reist fra en liten valp i flere timer. Men hvorfor kan de ikke bare ta med seg valpen? Hadde ikke vi tatt md vaare hunder rundt omking hadde vi ikke hatt noe saerlig til sosialt liv heller! Kanskje lurt aa foreslaa at de kan ta med seg valpen? Da kan de ikke bruke den unnskyldningen.Naa forstod jeg det slik at du egentlig ikke tror paa unnskyldningen demmes, men hva med aa prate med dem om det? Fortell dem hvor mye det betyr for tante, farmor og alle de andre. Gaar ogsaa an aa nevne at det er bedre aa holde ut noen timer med en eldre person naa enn aa angre etter at de har gaatt bort. Dette er din fetter, ikke sant? Det skulle da la seg gjore aa prate med han om det siden det er viktig for deg at familien blir glad:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...