Gå til innhold

Må bare titte innom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så lenge siden jeg hørte til her inne, fødte ei jente 5 uker siden. Selv om jeg ikke var superaktiv så er det utrolig trist å ikke være del av den forventningsfulle og spennende tiden og følge med på andre og lese om fødsler. Blir liksom ikke det samme når man ikke er gravid lenger. Og dette svangerskapet fløy forbi så utrooooolig fort.

Ekstra trist er det med tanken på at vi er ferdig med å produsere.

Var faktisk det første jeg tenkte på samme sekund når snuppa var ute..At dette er siste gangen jeg får oppleve dette :(

Så til alle dere som stresser med å få ut babyen, Prøv å nyt den tiden dere er gravid, selv om dere har massevis av plager. Plagene forsvinner som regel samme sekund babyen er ute.Var selv selv plaget med nesten konstante og skikkelig vonde kynnere og forferdelig bekken.

Men man går jo gravid så kort tid i løpet av livet,og det er jo helt utrolig å bære på et lite liv i magen sin.

Denne gangen ble jeg også satt i gang over 2 uker før pga farlig svangerskapskløe. Syntes det var fælt å bli frarøvet den siste tiden med babyen i magen samt at jeg så gjerne ville at fødselen skulle skje av seg selv og naturlig. Spesielt som jeg nevnte tidligere siden dette er mitt siste barn.

Ønsker dere alle en flott helg, lykke til med fødsler og den fantastiske tiden etterpå.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...