Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Noen som anbefaler? Kikket litt på Stokke Care. 4000 kr.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Vi har singlar fra ikea og har vært fornøyd med det i de 3,5 årene vi har hatt det. Brukes mange ganger for dagen enda.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Hadde jeg skulle gått ut å kjøpt stellebord i dag, hadde jeg kjøpt en kommode i passe høyde og en stellepute. Badebalje utenom. Kommoden kan brukes i alle år fremover.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Signerer denne. Jeg synes stellebord er bare tull, kommode og stellematte er ofte mye billigere (og like fint) og fungerer bedre i lengden. De åpne stellebordsløsningene samler dessuten mye støv. Badebaljen utenom anbefaler jeg også. Vi har to bad og har prøvd begge løsningene, stellebord på det ene badet og kommode med stellematte på det andre. Stellebordet var utdatert ganske så raskt, mens kommoden har vi stor glede av enda, fem år etter fødselen!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har kjøpt en kommode som er dobbelt så lang som vanlig. Hvit med 6 store og 4 litt mindre skuffer med stålhåndtak. Kun 1400 på tilbud hos skeidar (vanlig pris 1800) God plass til alt av tøy til barnet i skuffene, og på toppen stor plass til stellematte,bleier, kremer osv. Skal kjøpe en balje på stativ utenom.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Jeg skal ha en stellekommode med badebalje. Den er jo bare å fjerne når man ikke trenger den lengre og man får da brukt den øverste skuffen til vanlig skuff igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #8 Skrevet 7. mars 2010 Ja, men det ser fremdeles ut som et tradisjonelt stellebord selv om badebaljen er borte. Og et møbel med bamser og hjul kan ikke brukes stort andre steder enn på badet i en viss periode (når man har spedbarn). En kommode med løs stellematte på toppen kan man ha hele livet og bruke i alle husets rom. Men jeg gikk også i fellen med mitt første barn, kjøpte stellebord med badebalje til kr. 4.000,-. Det er et av de dyreste møblene vi har, og brukte det kanskje i 6 måneder.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Hallo, Vi kjøpte Stokke Care da tulla ble født. (kjøpte det brukt på FINN.no for 1500,-) Har vært veldig fornøyd med det - bortsett fra det med støvete hyller :=) Da tulla ble "stor" - solgte vi det for 1500,- på FINN igjen. Så i prinsippet hadde vi gratis stellebord i 1,5 år! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #10 Skrevet 7. mars 2010 Meg som vil ha stellekommode med badebalje Hvis man er litt handy så klarer man å fjerne de hjulene, snekre noen klosser til å ha under.. Vi har ikke plass til stellekommode eller badebalje på badet så vi må ha en kommode på vaskerommet, da blir det best løsning for oss å ha to ting i ett
Gjest Skrevet 7. mars 2010 #11 Skrevet 7. mars 2010 Se i den siste brosjyren fra Barnas hus, www.barnashus.no De har salg på CAM stellekommode til en pris av 1500,- Har akkurat montert ferdig min her nå NB den er litt tung og kommer ferdig montert i en stor pakke. Kun hjul og håndtak må monteres.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2010 #12 Skrevet 7. mars 2010 Vi har en helt nøytral stellekommode. Vi har en dusj som lekker litt innimellom, så vi var avhengig av å ha en kommode som ikke hadde trebein, da hadde den blitt raskt stygg og da er det ikke så veldig mange andre fine alternativer enn stellekommoder. Den har ingen bamser el på og når vi er helt ferdig med å bruke dem som stellebord, så kan vi ta av stellematta og sette på en topp i samme farge som resten av kommoden og den vil fortsette å fungere som en kommode på badet videre. Den kostet langt fra 4000kr, husker ikke hva vi betalte, men tror det var ca 1500kr. Vi så på en veldig fin stellekommode som kostet ca dobbelt så mye, men vi fant ut at det var unødvendig. Den var litt mer "babyaktig" også og hadde ikke vært så gøy å ha på badet etter babytiden heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå