Gå til innhold

Planlegger ferien i sommer og lurer på om det er ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har leid sommer hus gjennom dansommer med basseng??

Er det dyrt med strøm og sånt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i danmark i fjor og leiet hus gjennom Dansommer. Hadde hus på ca 150kvm og basseng på 25kvm . Vi betalte ca 1500 kr i strøm for 1 uke.. og da sparte vi ikke på strømmen og bassenget var godt og varmt ca 25 grader,, Anbefales

Skrevet

Hva kostet det å leie huset for en uke da?

Skrevet

Vi betalte 18000 for 1 uke i fellesferien . Var i nærheten av Ebeltoft, fantastisk plass,

Skrevet

Vi hadde uten basseng, uka etter at skoleferien startet, ved Ebeltoft, stort hus med plass til 10, to bad, badstu, 5 soverom, kosta 6000. Ikke noe basseng, skjønner ikke hva man skal med det? Strender og bassenger over alt, og man slipper å ha ansvar for unger og basseng. Og vi betalte 400 kr i strøm.

Bare sånn til vurderingsgrunnlaget ditt.

Skrevet

Vi pleide å feriere i / ved Ebeltoft da jeg og søstern var yngre, helt nydelig sted. Vi leide da hus, men aldri med basseng.

En ting jeg syns var morsomt der er at det var utrolig mange kaniner i gatene! Hvertfall på det ene stedet vi bodde.

Skrevet

Ebeltoft er litt som himmelen. Det beste av Danmark i alle fall.

Skrevet

Absolutt, jeg husker veldig godt feriene der. Lykketrollbutikken inne i byen blandt annet.

Skrevet

Doppler - jeg prøvde å sende deg en pm men tror boksen din er full?

Skrevet

Nå har jeg reservert hus med basseng, før fellesferie, koster ca. 5000,- syns det var en ok pris. Nytt og fint hus. gleder meg allerede...;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...