ninayngve Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Til dere som har født tidligere. Hvor lenge hadde dere smerter etter fødsel? Nå nærmer det seg 2 uker siden min fødsel og føler at smertene ikke avtar noe, det er jo verre å sitte nå enn før. Jeg kommer meg nesten ikke opp og ned fra sofaen... Stikker og svir noe forferdelig i stingene. Kjennes nesten ut som det blir strødd salt i åpne sår... Setefødsel, klippet og sydd i 3 lag... Hvordan er det for dere andre?
Ksenia & Anjem Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Jeg hadde mensmurringer ganske ille..Livmoren som trekker seg sammen...
Misti Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 jeg ble syd etter min andre fødsel. og syntes også det ble værre en god stund etter fødslen. Men jeg fikk betennelse der de hadde klipt så vet ikke om det hadde noe med det og gjøre.. men om du tør så ta et speil og se etter. jeg vet hvordan du har det og det er ikke godt, men det vil gi seg snart. lykke til
MammanTilEmma❤ Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 på meg kan det høres ut som du har fått betennelse. ei venninne fikk det etter fødsel, å da ble det værre å værre..
ninayngve Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2010 Jeg har sett med speil titt og ofte.. Ser ikke noe som har forandret seg til det verre. Stingene spriket litt, men det har bedret seg. Vært på sjekk hos barsel også, de sa det var helt normalt. Ingen tegn til betennelse. Hverken varmt, dunkende eller hovent... Så jeg tror alt er i orden, men vært veldig vondt. I kveld kjennes det derimot ganske bra ut, brå vending.. Så jeg krysser fingrene for at det stemmer, og at det fortsetter slik:)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 Jeg slet masse etter fødsel, pga revne grad 3 c og et klipp som ikke grodde før etter 6 mnd. Klarte ikke sitte de 3 første mnd etter fødsel. Det har vist seg i ettertid at jeg har hatt invendig infeksjon som ingen har merket. Så du kan godt ha en infeksjon altså... Er nylig operert på nytt i underlivet, og det var ikke vondt i det hele tatt! Sting skal ikke gjøre vondt. Få deg en ordentlig sjekk!
Gjest Mylian med twins Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Hei. Mine er 5mnd og jeg kan fortsatt av og til få litt trykk og litt småvondt hvis jeg går lenge eller skal tisse.... Litt plagsomt.. Revna ikke mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå