Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har født tidligere. Hvor lenge hadde dere smerter etter fødsel? Nå nærmer det seg 2 uker siden min fødsel og føler at smertene ikke avtar noe, det er jo verre å sitte nå enn før. Jeg kommer meg nesten ikke opp og ned fra sofaen... Stikker og svir noe forferdelig i stingene. Setefødsel, klippet og sydd i 3 lag...

Hvordan er det for dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør jo avta innen et par uker. Det kan være en ide å høre med føden om de kan se på deg. Jeg hadde noen sting som satt for stramt og som ble fjernet etter et par uker. Det hjalp noe. Klart, helt bra tar det nok tid før det blir, men få dem til å se på det, så blir det kanskje snart bedre:)

Skrevet

Jeg klarte ikke å sitte på 7 uker etter fødsel, etter 6 mnd'er var jeg som før nedentil. Ble klippet å revnet litt innvendig å utvendig i tillegg. Var hos sjekk på sykehuset og gynekolog, men jeg hadde ikke betennelse eller noe, så jeg fikk ikke noe svar på hvorfor jeg hadde så vondt så lenge.

Skrevet

jeg vet ikke hva som er vanlig og ikke, men jeg satt oppi ammeputen den første mnd etter fødselen fordi det var vondt å sitte rett i sofaen...

er du usikker er det kanskje best å bare ta kontakt med lege eller noen andre fagfolk :)

Skrevet

Jeg har sett med speil titt og ofte.. Ser ikke noe som har forandret seg til det verre. Stingene spriket litt, men det har bedret seg. Vært på sjekk hos barsel også, de sa det var helt normalt. Ingen tegn til betennelse. Hverken varmt, dunkende eller hovent...

Så jeg tror alt er i orden, men vært veldig vondt. I kveld kjennes det derimot ganske bra ut, brå vending.. Så jeg krysser fingrene for at det stemmer, og at det fortsetter slik:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...