linnini Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 er i uke 35 og er skikkelig svimmel og tung i kroppen ,ingen ting som skal til for at jeg blir tungpustet og "ør i hodet" noen andre som har det sånn??også er jeg hoven i beina,blir litt sånn blå lilla når jeg har stått for lenge (feks. etter en lang dusj) vet ikke om jeg skal ringe sykehuset eller ikke.. liker ikke å klage. er forresten 2. gangs fødene,men kan ikke huske at jeg var sånn sist..
Tessa-81 Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Det er jo helg og da ikke mulig å dra til fastlege eller jordmor. Jeg ville ringt sykehuset og spurt hva de mente om dette og forhørt meg om å få komme til en sjekk. Det høres ikke normalt ut og du bør ikke gå å ha det slik! Du bør nok måle blodtrykk og urinprøve! Lykke til og god bedring!
ღMadame_mim ღ Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Blir du så hoven at du blir lilla så kontakter du sykehuset!! Nå har jeg ikke opplevd det du beskriver selv noen gang, men ør i hodet og svimmel kan ha noe med blodtrykket å gjøre. Sammen med veldig hoven kan det være tegn på svangerskapsforgiftning! Tungpustet tror jeg nok vi alle er mot slutten! Ring til sykehuset du, kan godt hende ikke det er noe, men veldig greit å sjekke det opp :-)
linnini Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2010 takk for svar. ringte sykehuset nå... de ville at je skulle komme ned,kanskje greit å få sjekket det ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå