Evab Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Poden fyller 2 år neste helg, og vi får 10- 12 gjester i familiebursdagen. 3 barn (alder 2, 4 og 6) og resten voksne. Noen som har noe tips til hva jeg kan servere til middag? Skal lage bursdagskake (sjokoladetog), og vil gjerne lage noe mer.Andre som har kaketips?
Mom2Two Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Sist familiebursdag laget vi en gigantisk porsjon kjøttsuppe, så bakte vi grove rundstykker til. Det var veldig populært. Du kan jo bake muffins, kanelboller, lage gelè, ostekake, gulrotkake, bountykake, bløtkake... Var det jeg kom på i farten:-)
melkekua™ Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Hjemmelaga pizzasnurrer eller pizza Tapas Taco Ostekake, eplekake (m/vaniljeis) eller gulrotkake slår nok an ;-)
erteposen + 4 Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Vi lager ensten alltid en mild chili con carne med ris. TIlbehør er da sterk og mild salsa, mais, revet ost, guacomole, rømme, tortilla chips osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå