Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Er prøver (2 dager over IKM), fikk negativ test i går.. Har symptomer på graviditet, men stoler ikke på kroppen, siden symtomene spretter frem så fort EL har kommet.. Spm. er: jeg har en del utflod nå, ala ikkeluktende, helt blankt med null tykkelse (kan føles som urin).. Det legger seg (beklager info) som et lag over sjeden! Noen som har peiling på hva det kan være?? Aldri hatt før..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 Selvfølgelig får du ikke positivt resultat nå. Du må vente 14 dager etter IKM.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 14 dager over IKM?? 14 dager etter EL mener du vel? Det er ikke noe problem å teste et par dager etter IKM som du gjorde, men selvfølgelig er det mulig du er en av de få som tester seint positiv. Jeg har ikke hatt slik utflod som du beskriver, så vet ikke hva det kan være dessverre :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #6 Skrevet 6. mars 2010 14 dager etter EL mener du vel.. IKM er nå "tante rød" sin dag..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 hummm.. får vente og se.. forstår ikke den utfloden :-/ aldri vært borte i det før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå