Gå til innhold

Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er prøver (2 dager over IKM), fikk negativ test i går..

Har symptomer på graviditet, men stoler ikke på kroppen, siden symtomene spretter frem så fort EL har kommet..

 

Spm. er: jeg har en del utflod nå, ala ikkeluktende, helt blankt med null tykkelse (kan føles som urin).. Det legger seg (beklager info) som et lag over sjeden! Noen som har peiling på hva det kan være??

Aldri hatt før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ala ikke luktende skulle det stå da...

Skrevet

Selvfølgelig får du ikke positivt resultat nå.

Du må vente 14 dager etter IKM.

 

 

Skrevet

14 dager over IKM?? 14 dager etter EL mener du vel?

 

Det er ikke noe problem å teste et par dager etter IKM som du gjorde, men selvfølgelig er det mulig du er en av de få som tester seint positiv.

Jeg har ikke hatt slik utflod som du beskriver, så vet ikke hva det kan være dessverre :-)

Skrevet

14 dager etter EL mener du vel.. IKM er nå "tante rød" sin dag..

 

Skrevet

hummm.. får vente og se..

forstår ikke den utfloden :-/ aldri vært borte i det før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...