Gå til innhold

Huff, jeg må bare slå av denne Nadya Suleman jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir stresset av å se denne idiotiske kvinnen! Hun har ikke styring på noenting, har barn med spesielle behov, både babyene, og de større barna. Minst en med aggresjon og spykososiale vansker... Disse baran trenger noen som kan HJELPE dem! Jeg får vondt inni meg av å se kaoset og forsømmelsen av barnas menatle velvære....

Hvorfor GJØR ingen NOENTING!?!?! Det kan da ikke være riktig at denne kvinnen skal ha eneansvaret for alle disse barna når ting går så over stokk og stein?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du da? Skal hun få hjelp til å greie med fjorten unger, eller bør man ta fra henne barna? Hvordan vil du løse dette?

Hvis du hadde hatt fjorten unger, tror du at du kunne ha unnvært en eneste en av dem?

Det hun trenger er hjelp, ikke fordømmelse! Barna er her, det er for sent å angre eller å være etterpåklok og si at fjorten var kanskje i meste laget..

Skrevet

Barnevernet i USA er i stor grad på steinaldernivå. Derfor.

Skrevet

HVa jeg mener?! At dama bør få psykiatrisk hjelp til å overkomme sine indre demoner, deretter bør hun ha en hel haug med folk rundt seg for å passe på at barna får det de trenger. Hun klarer IKKE å ta seg av alle disse barna alene, det er UMULIG! Bare matingen av åttlingene tar mer enn et døgn hvis hun skulle gjort det alene, så hvcordan skal dette ende? HUn fikk hjelp av Angels in waiting, men de måtte trekke seg ut da hun ble så usamarbeidsvillig at de ikke kunne gjøre jobben sin... Hun er ikke bra, hun har prykiske problemer! Og ingen barn fortjener et slik liv som hun gir barna sine nå!

Nei, det hjelper ikke å dømme, men man MÅ si ifra om at dette ikke er riktig! Dama trenger hjelp for sin egen del, og barna trenger at barnevernet eller andre instanser som kan gi dem trygghet, støtte og oppveksten de fortjener!

Skrevet

Og DE nydelige babyene da!!!

Skrevet

Det virker som hun ikke forstår alvoret i noe som helst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...