Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #1 Skrevet 6. mars 2010 Gir mini mm, grøt, fruktmos og grønnsaksmos blandet med fiskekake. Alt er helt klumpefritt. Bør jeg begynne å gi mini brødskive så mini kan spise alene, mat med litt klumper, eller kan jeg vente litt til? Har ingen tenner. Og hvilke andre ting kan jeg blande i grønnsaksmosen?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #2 Skrevet 6. mars 2010 Vi begynte med 8 mnd glass når lille var ca 7 mnd, den er det litt klumper i. Var nok veldig uvant i begynnelsen, men gikk veldig greit. Begynte med brødskive rundt de tider også, men det er han ikke int i enda. Må nok prøve hardere der:) Han er over 8 mnd nå. I grønnsakene kan du blande f,eks pasta, ris, kylling.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2010 #3 Skrevet 6. mars 2010 Min har heller ikke tenner, så jeg venter litt med brødskive som eget måltid selv om han liker det og får det i seg:) Jeg koker blomkål, kålrot, poteter, gulrot, brokkoli osv til ham som jeg moser sammen med en liten smørklatt og pittelitt av det kjøttet jeg måtte ha for hånd... Blomkål og brokkoli er en slager her vertfall! Kan bruke biter av kylling, skinke, fiskekaker, pølser osv... er egentlig bare å prøve å se hva de liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå