Gå til innhold

Er jeg kjiper'n eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en ung mann en liten stund, og nå har vi tenkt å hoppe til køys snart, og han mener at tonight is the night.

Problemet er at han skal i bursdagsfest i kveld, mens jeg sitter hjemme med mitt barn på 9 mnd. (ja, jeg er en av de berømte alenemødrene). Og han vil komme opp til meg etterpå og sove over. Jeg har sagt at det vil jeg gjerne, dersom han kommer innen kl ett og ikke er veldig full. Forklarer til ham at jeg må opp tildlig om morningene med babyen at jeg er litt sliten og ikke orker å vente til langt på natt osv..

Han ble ganske snurt. Og sa at da fikk han bare reise rett hjem heller siden jeg var så sliten. Han sa at han forsto meg og at det var greit, men det skinte tydelig gjennom at dert IKKE var greit.

Han her er barnefri og vant med å leve livets glade dager med bare masse fritid etter jobb, og fest i helgene. Kan jeg forvente at han skal forstå meg. Eller er jeg faktisk bare kjip og vanskelig, synes dere?

Vil legge til at jeg faktisk liker ham veldig godt, og er interessert i å se om det kan bli noe. Men fikk litt dårlig magefølelse i dag pga dette..Er det verdt å sitte oppe til langt på natt og vente på en som ikke synes jeg er verdt å gå fra den festen 1-2 timer tidligere for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg bedre enn jeg forstår han, selv om jeg har levd livet han lever nå.

Syns ikke du er den kjiper'n her. Dere kunne prøve å få til en overnatting en annen gang, når han ikke har vært ute på fest.

Skrevet

Nei, du er ikke kjip og hvis han er noe å samle på så skjønner han at du ikke kan sitte oppe halve nettene når du har en baby å ta deg av.

Tror neppe køyehoppingen ville blitt spesielt minneverdig for deg heller hvis han kom til deg drivende full midt på natten...

Skrevet

Nei, det er derfor eg ikke vl at han skal være veldig full. Hvis han først kommer her, så må han jo hvertfall utføre bra det han kom for å gjøre ;-) HI

Skrevet

Har aldri hatt særlig til overs for fyllesex hvor bare en av partene har drukket.

Synes ikke du er kjip.

Skrevet

Du er definitivt ikke kjip.

Aldri om jeg hadde sittet å ventet på en full mann for at han skal få seg noe.

Første gang skal være noe spesielt og om du virkelig liker han og han ikke bryr seg mer hadde jeg droppet hele opplegget :)

Han får hjem å sove av seg rusen og se hva som betyr noe...deg eller fyll og fanteri...

..Men det er min mening..

Skrevet

Jeg kjenner jo han her fra før av da jeg og gikk ut på byen, og han er ikke en sånn fyr som drikker seg veldig full altså. Det gjør meg ingenting om han bare er litt brisen. Men fyll - det gidder jeg jo selvsagt ikke. Det jeg tenker mer på er om jeg er kjip som ikke gidder å sitte oppe lenger enn kl ett for å vente på ham...

Synes ikke selv jeg er kjip, og det synes ikke dere heller, så da er saken avgjort. Jeg skal jo prate med ham på tlf i tolvtiden, så hører på ham da om han er edru nok til å få lov å komme bort til meg.

(Han mente at vi bare kunne sove og kose oss og slappe av liksom (ikke sex) hvis han kommer sent, men hallo - alle vet jo at det ikke kommer til å skje. hehe.. Tar ikke den sjansen nei. Den første gangen skal være ordentlig! :-))

HI

Skrevet

Hvis dere skal ha sex 5000 ganger eller mer i løpet av resten av deres liv sammen, så er vel ikke den første gangen SÅ viktig vel?

Skrevet

Hehe, nei seff ikke sånn sett. Men det er ikke det jeg spør om heller. Jeg bare spør om jeg er kjip som ikke gidder å sitte og vente lenger enn til kl 1 i natt på en mann som er på fest. AKkurat det at han er på fest, betyr heller ikke så mye i denne sammenhengen.

Han fikk meg til å føle meg kjip fordi jeg ikke kunne sitte oppe lenger og vente på ham. Han mente at hvis jeg var trøtt, kunne jeg jo sove før han kom. Men det gidder jeg heller ikke. Jeg liker ham, og det har jeg sagt til ham også, men jeg syns det blir helt tåpelig at jeg skal sitte oppe og vente på ham. Jeg mener rett ut at hvis han liker meg så godt, så får han ta hensyn, og heller gå litt tidligere fra den festen. De skal egentlig holde på til 2. Og da er han her kanskje 02.30. Nei, det blir for dumt, synes jeg. Men det syntes ikke han. Så derfor jeg spør dere :-)

HI

Skrevet

Nei, du er ikke kjip i mine øyne. Han derimot, er helt ute.

Hva med å tilbringe kvelden sammen med deg før dere skal ha sex første gang?

Merkelig opplegg. Sitte oppe og vente på en fyr som kanskje kommer i tre-fire tiden, så dere skal ha sex?

Skrevet

Jeg ville ikke klart å ha planlagt sex på den måten:) Han skal komme hjem til deg å pule etter å ha vært på fest lizzm....? Og du skal holde deg våken og vente på at han skal feste...? Nei, jeg hadde bare ledd av forslaget, jeg. Du er ikke forplikta og om han er en barnslig kjip fyr er han kanskje ikke verdt å bruke mer tid på da..

Skrevet

Jeg synes ikke du er kjip, tvert imot. Dere har datet og kjenner at nå er tiden inne for å gå videre, da bør dere gjør det en kveld hvor dere koser dere sammen og bygger opp mot "kosen".

Inviter han heller på middag og kos senere, i det lange løp er du tjent med det.

Skrevet

jeg tror nok også at jeg hadde ledd av han hvis han mente at jeg som mamma til en 9 mnd gammel baby, skal vente oppe til han er ferdig med å feste og så skal han komme så vi kan gjøre det for første gang.

Hadde ikke skjedd.

Skulle ha vært en ordentlig idag hvor han skulle ha fått invistert litt mere tid og energi på meg i forkant.

Ha vært sammen med oss en dag, spist god mat osv. Så hatt en romantisk aften for så å ha den berømte første gangen.

Hadde ikke gått med på et så umodent forslag som å være knullestasjon og stoppested for han etter fest, og det uten å ta hensyn til at jeg har småbarn eller at det er direkte stusselig.

Skrevet

Du e ikke kjip :)

Men ka om du går å legge dæ grytili å sover kanskje 6 tima før han kommer? ;) Å ber han ringe på forhånd så du får stellt dæ litt før han kommer? ;) Da e du rimelig uthvilt og kan kose dåkker uten at du trenge tenke på kor trøtt og sliten du kommer til å bli på mårran? :)

Skrevet

Sunnybeach: Ja, det var det han foreslo. Men det gidder jeg heller ikke.

Nå har vi jo ikke gjort noe stort nummer av at det er "vår første gang". Det har bare blitt til at det virkelig ser ut til at det blir det denne gangen,for vi har ladet opp til det med litt sms og sånn da vett dere ;-) Han har vært hjemme hos meg før om kveldene, og vi avstanden har blitt mindre og mindre, og sussingen mer intens ikke sant. Og sist gang var vi skikkelig tente begge to. Men jeg holder igjen. Helt fram til nå. Han spurte meg om han fikk komme bort etter festen, og jeg sa ja hvos det ikke ble for sent (etter kl 1). Og jeg vet jo at det ligger i kortene at det blir henkypenky siden han skal sove over, og han sier jo det at nå vil han ha meg! hehe.. Denne festen han skal på er avtalt på forhånd, det er et bursdagsselskap han har takket ja til for en stund siden.

Jeg har sagt til ham at det ikke er noe stress, han kan jo komme på besøk i morgen kveld heller hvis han vil feste til langt på natt i natt.

Ja, synes det er umodent av han å ikke skjønne hvorfor jeg ikke orker å sitte oppe. Derfor jeg fikk dårlig magefølelse. Han er ellers veldig grei.

Kanksje han har prestasjonsangst og må drikke seg til mot. hehe.. I såfall er han ingen mann for meg. Nei, vi får se!

Jeg skal ha en oppegående mann på trappen senest kl 1 i natt, ellers så kan det bare være ! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...